۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85353601
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پلیس سمنان ۲۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک کشف کرد

سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲۳۲ کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات مشترک با پلیس کرمان کشف شد و سه نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جلیل موقوفه‌ئی روز یکشنبه به تشریح جزئیات این عملیات مشترک پرداخت و به رسانه‌ها بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و شبانه‌روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر روی عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد، مشخص شد گروهی از قاچاقچیان قصد انتقال مواد مخدر از شرق کشور به یکی از استان های جنوبی دارند.

وی افزود: با تکمیل اطلاعات و بررسی‌های همه‌جانبه، ماموران هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان برای اجرای عملیات دستگیری سوداگران مرگ وکشف محموله انجام شد.

به گفته سردار موقوفه‌ئی، قاچاقچیان با ۲ دستگاه خودروی سواری در محورهای مواصلاتی استان کرمان در تردد بودند که با هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه ماموران عملیات ویژه استان سمنان شناسایی و در عملیات ضربتی یک دستگاه خودروی نیسان متوقف شد.

وی به تعقیب و مراقبت خودروی ۴۰۵ متواری توسط پلیس اشاره کرد و افزود: سرانجام سرنشینان پژو خودرو را کنار جاده رها کردند و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سه نفر در این عملیات خبر داد و گفت: ماموران در بازرسی خودروها، ۱۸۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و ۵۰ کیلو حشیش را که به طور ماهرانه جاسازشده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر این که مبارزه بی امان پلیس با قاچاق مواد مخدر استمرار دارد از عموم مردم خواست با اعلام هر گونه اخبار و اطلاعات خود به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در ریشه کنی بلای خانمانسوز اعتیاد ایفای نقش کنند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha