فردی با پنج میلیارد ریال کلاهبرداری از پزشکان سمنان دستگیر شد

سمنان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: فردی که در پوشش بیمه پنج میلیارد ریال از پزشکان استان کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمود گیلانی روز چهارشنبه به رسانه ها اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد مشکوک از مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، به سرعت ماموران کلانتری ۱۱ شهدا در محل پاساژ صدف حاضر شدند و فرد مظنون را جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت ویژه و تخصصی اقدام به بررسی مدارک هویتی و همراه متهم کردند و پی بردند وی با جعل مهر و اوراق مربوط به یکی از نمایندگی بیمه ها اقدام به کلاهبرداری از پنج پزشک و پیراپزشک در استان سمنان کرده است.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس به کلاهبرداری در حدود ۱۵ شهر و استان دیگر از جمله البرز، کرمانشاه و تبریز اعتراف کرد، ادامه داد: ارزش مبلغ کلاهبرداری شده توسط این فرد در استان توسط کارشناسان پنج میلیارد ریال برآورد شد.

رییس پلیس آگاهی خاطرنشان کرد با تکمیل پرونده و نظر به اعترافات، متهم جهت ادامه رسیدگی روانه زندان شد.

افزایش ۱۱۳ درصدی کشف مواد مخدر در استان سمنان

رییس پلیس پیشگیری استان سمنان با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و نیز جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، اظهار داشت: با اجرای طرح های پیشگیرانه با رویکرد محله‌محور، پلیس ارتقاء سطح امنیت اجتماعی بیش از پیش محلات را هدفگذاری کرده است.

سرهنگ حسن رستمیان با اشاره به افزایش ۱۱۳ درصدی کشف انواع مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش ماموران پلیس در کلانتری ها و پاسگاه ها بیش از ۲۶۰ کیلوگرم مواد در سطح کوپ استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان آذر کشف و ضبط شد و تعداد یکهزار و ۳۱۵ نفر معتاد دستگیر و تحویل مراجع مربوطه شدند.

رییس پلیس پیشگیری استان سمنان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود تا مردم در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه، مراتب را از طریق پل ارتباطی سامانه پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha