۸ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۵۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85366940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بروجرد پرداخت شد

بروجرد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: ۴۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد در ۹ ماهه سال جاری در این شهرستان پرداخت شده است.

رضا لک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان تسهیلات به ۶۷۰ طرح اشتغالزایی مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تسهیلات اشتغال به مددجویان زیر پوشش در زمینه‌های، قالیبافی، دامداری سبک و سنگین، کشت گیاهان دارویی، آرایشگری، تعمیرات خوردو، خدمات کامپیوتری، خرید تراکتور و وانت بار، خرید تاکسی، خدمات کامپیوتری و راه اندازی آژانس بانوان بوده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد با تاکید بر اینکه رویکرد این نهاد حمایتی توانمندسازی افراد زیر پوشش است، افزود: تاکنون تعداد ۲۹۷ خانوار که تحت پوشش کمیته امداد بروجرد بوده اند از طریق تسهیلات اشتغال این نهاد حمایتی به خودکفایی رسیده اند.

لک یادآور شد: هدف از پرداخت تسهیلات، ایجاد اشتغال خرد و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است، حمایت‌های جانبی از جمله مشاوره شغلی رایگان، آموزش فنی و حرفه‌ای، تامین مواد اولیه و بازاریابی به منظور پایداری مشاغل به مجریان این طرح ها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: کمیته امداد شهرستان در راستای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش و کاهش فقر در خانواده های نیازمند در مجموع به ۱۱ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha