۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85374436
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رضوان میامی با ۲۵ سانتیمتر برف رکورددار بارش‌ها در استان سمنان بود

سمنان - ایرنا - رضوان در شهرستان میامی در شرق استان سمنان با ثبت ۲۵ سانتیمتر برف و ۳۲ میلیمتر باران، بیشترین بارندگی را طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل هواشناسی استان سمنان روز شنبه به رسانه ها گفت: در شهر میامی ۲۴ سانتیمتر برف و ۲۳ میلیمتر باران بارید.

ایرج مصطفوی بیان کرد که در حق الخواجه از توابع شهرستان میامی ۲۰ سانتیمتر، در نردین میامی ۱۵ سانتیمتر، در دامغان ۱۲ سانتیمتر، و در شهمیرزاد ۱۰ سانتیمتر برف طی شبانه‌روز گذشته بارید.

وی ادامه داد: در فرودگاه شاهرود ۱۰، در شاهرود و دامغان هشت سانتیمتر بارش برف گزارش شد.

وی با اشاره به آمار بارش باران در شبانه‌روز گذشته افزود: در میامی ۲۳ میلیمتر، در شهمیرزاد هشت میلیمتر، در روزیه هفت میلیمتر، و در بیارجمند پنج میلیمتر باران بارید.

مصطفوی به ثبت برف و باران همزمان در برخی ایستگاه های هواشناسی استان سمنان اشاره و اضافه کرد: در گرمسار ۱۲ و در سمنان هشت میلمتر برف و باران ثبت شد.

هواشناسی برای شهر سمنان امروز دمای کمینه و بیشینه را منفی ۲ و ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد.

صبح امروز سردترین نقطه استان سمنان مجن شاهرود با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد زیرصفر گزارش شد.

هشدار نارنجی هواشناسی استان سمنان از پنجشنبه تا امروز شنبه اعلام شده بود و امروز نیز دمای هوا به طور متوسط بین چهار تا ۶ درجه سانتیگراد در این استان کاهش می‌یابد.

بارندگی های شب گذشته باعث مسدودشدن برخی محورهای استان سمنان شد به طوری که رییس پلیس راه استان سمنان صبح امروز اعلام کرد محورهای دامغان - جندق، شهمیرزاد - کیاسر و شاهرود - آزادشهر گلستان مسدود و تردد در محورهای بین‌المللی تهران - مشهد در محدوده استان و مسیر میامی - سبزوار به دلیل یخبندان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

بنا به اعلام استانداری سمنان، تمامی مدارس استان به دلیل بارش برف، برودت هوا، لغزندگی معابر و ضرورت مدیریت مصرف انرژی و کاهش شدت ناترازی در روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه به صورت غیرحضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha