۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85375644
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۱۰ میلیارد ریال به حوزه ورزش شهرستان سقز اختصاص یافت

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه سقز گفت: امسال ۲۱۰ میلیارد ریال به حوزه ورزش این شهرستان اختصاص یافت که ۳۰ میلیارد ریال آن توسط اداره کل ورزش و جوانان در اختیار هیات ها قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز یکشنبه در دیدار با جمعی از نائب رئیسان، مربیان و قهرمانان ورزشی حوزه بانوان شهرستان سقز با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت های ورزشی و ضرورت جذب حامی مالی برای تیم های ورزشی و صنعت ورزش از مهمترین دغدغه های بانوان ورزشکار است، خواستار پیگیری مطالبات جدی حوزه ورزش توسط ورزشکاران شد.

وی افزود: به دلیل اهمیت اتمام هتل ورزش برای برگزاری مسابقات ورزشی، بیشتر اعتبارات به سمت این طرح مهم هدایت شد.

فرماندار ویژه سقز اضافه کرد: همچنین ۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر برای اتمام این طرح و از محل سفر ریاست جمهوری ۱۰۰ میلیارد ریال و برای تجهیز آن نیز ۱۰۰ میلیارد ریال با پیگیری وزیر ورزش و جوانان تخصیص خواهد یافت.

توان ادامه داد: برای بهسازی بسترها و زیرساخت های ورزشی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هم در قالب تفاهم نامه برای بازسازی استادیوم شهید کاظمی، جمع آوری آب های سطحی و روشنایی این مجموعه، از سوی کمیته برنامه ریزی به شهرداری سقز، اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ورزش شهرستان سقز دارای ظرفیت های ارزشمندی است، افزود: به جد حامی ورزش و ورزشکاران هستیم.

فرماندار ویژه شهرستان سقز بر همگرایی و اتحاد و همدلی ورزشکاران برای پیشبرد امور ورزشی و پیگیری مطالبات از طریق ورزش و جوانان و اداره کل تاکید کرد.

شرکت کنندگان در این جلسه خواستار حمایت از قهرمانان، تقویت زیرساخت ها، راه اندازی خانه دارت، یوگا و والیبال، خرید امکانات برای هیات های ورزشی، نگاه ویژه به رشته المپیکی تکواندو، کمک مالی برای شرکت در مسابقات، کارگاه ها و دوره های ورزشی، تجلیل از قهرمانان، توجه به پیست اسکیت بانوان، توجه به ورزش روستایی، توجه ویژه به ورزش افراد دارای معلولیت و حمایت از استعدادهای ورزشی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha