۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85376516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: دستگاه‌ها زمینه شکوفایی استعدادهای ورزشی را فراهم کنند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان، استان را سرشار از جوانان و ورزشکاران توانمند و خودباور دانست و گفت: همه ما و دستگاه‌های مختلف وظیفه داریم شرایط لازم را برای شکوفایی استعدادهای ارزشمند ورزش فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل‌ زارعی‌کوشا عصر یکشنبه در آیین تجلیل از مدال‌آوران، مربیان و داوران کردستانی در عرصه های جهانی، آسیایی، بین‌المللی و استعدادهای برتر ورزشی کشور در سنندج اظهار کرد: امیدواریم با تلاش هیات های ورزشی، مدیران و اداره کل ورزش و جوانان و حمایت همه مجموعه ها از جمله سپاه، شاهد درخشش بیشتر استعدادهای ورزشی استان باشیم.

وی با بیان اینکه جامعه ورزشی بخشی از هویت ملی کشور را تشکیل می‌دهند، افزود: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی فقط در رشته خودشان بر سکوی قهرمانی قرار نمی گیرند، بلکه پرچمداران و نمایندگان ملت بزرگی هستند که از یک تاریخ کم نظیر بین ملت‌ها برخوردارند.

استاندار کردستان تاکید کرد: ورزشکاران و مدال آوران، نمایندگان مردمی هستند که می خواهند روی پای خود بایستند و از یوغ استکبار بیرون باشند و هویت ایرانی و اسلامی خود را حفظ کنند.

زارعی کوشا به تقدیم ۲۰۰ هزار شهید در کشور در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان ما مهمترین موضوعی را که همواره هدف گرفته‌اند، هویت و انسجام ملی و تمامیت ارضی است.

وی یادآور شد: دشمنان در ادوار مختلف به ویژه در سال گذشته تلاش کردند، فضایی تنگ برای ورزش کشور در صحنه‌های بین المللی ایجاد کنند و دنباله‌های رسانه ای و جریان های خودفروخته آنان نیز تلاش کردند که ورزشکاران ایران را تحقیر کنند که موفق به این کار نشدند.

استاندار کردستان با بیان اینکه کسی منکر مشکلات کشور نیست اما این دلیل نمی شود خودتحقیری کنیم، اضافه کرد: یکی از رسانه های وابسته به ضدانقلاب نیز دیروز در ابتدای مسابقه فوتبال ایران و ژاپن، کشورمان را تحقیر می کرد اما با کمک خداوند و همت جوانان ایرانی، ژاپن را شکست دادیم و افتخاری بزرگ کسب کردیم.

استاندار کردستان: دستگاه‌ها زمینه شکوفایی استعدادهای ورزشی را فراهم کنند

کسب ۶۳۰ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران کردستانی در رقابت‌های مختلف

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: در طول چند سال گذشته ورزشکاران استان با تلاش شبانه‌روزی سعی کردند، برای استان و کشور افتخارآفرینی کنند که این امر محقق شد و در صحنه‌های مختلف ملی، آسیایی و بین المللی دل مردم را شاد کردند.

آمنه غلام‌ویسی با بیان اینکه ورزشکاران کردستانی همواره با جان و دل برای افتخارآفرینی در صحنه های مختلف تلاش کرده‌اند، افزود: در حال حاضر ۴۰۹ هیات ورزشی استانی و شهرستانی و ۶۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان کردستان فعالیت دارند.

وی یادآور شد: کسب ۶۳۰ مدال طلا، نقره و برنز در عرصه های مختلف ملی و بین‌المللی، کسب ۳۷ مدال رنگارنگ در رقابت های بین المللی، کسب ۴۹ عنوان اول، دوم و سوم رقابت‌های ملی و بین‌المللی، دعوت ۲۰۳ ورزشکار استان به تیم‌های ملی و عضویت کنونی ۵۵ ورزشکار استان در تیم‌های ملی، گویای توانمندی ورزشکاران کردستانی است.

در پایان این آیین. از مدال‌آوران، مربیان و داوران کردستانی با اهدای لوح تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha