امام جمعه و فرماندار قصر شیرین مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه و فرماندار قصرشیرین مردم این شهرستان مرزی غرب استان کرمانشاه را به حضور در راه پیمایی بزرگداشت ۲۲ بهمن دعوت کردند.

فرماندار قصر شیرین روز چهارشنبه در جمع مسوولان و نمایندگان دستگاههای عمومی و صنفی این شهرستان افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امری واجب و دشمن شکن و پیش نیازی برای انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال است.

محمد نجفی اظهار کرد: امروز ایران اسلامی یکی از قطب های علمی دنیا است و دنیا واقعیت قدرتمند جمهوری اسلامی را پذیرفته است.

امام جمعه قصرشیرین نیز با دعوت مردم برای شرکت در راه پیمایی ۲۲ بهمن گفت: مسوولان فرصت خدمتگزاری به مردم در ۴۵ سالگی انقلاب را قدر دانسته و به فال نیک بگیرند، باید از فرصت ها برای دلگرمی مردم استفاده کنیم و دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است.

حجت الاسلام صادق صالحی افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تحقق فرموده امام راحل مبنی بر ما می توانیم است که به عنوان یک راهبرد برای نظام ما باعث دستیابی به پیشرفت های بزرگ در عرصه های مختلف شده است و اکنون به یک قدرت اثرگذار جهانی تبدیل شده ایم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه آینده از محل گلزار شهدای گمنام تا میدان مرزبانی شهر قصرشیرین برگزار می‌شود.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد و شهر مقاوم کشور در جنگ تحمیلی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha