دولت ۱۰ هزار میلیارد ریال در روستاهای مازندران سرمایه گذاری کرد

ساری - ایرنا - مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: دولت سیزدهم ۷۰۰ طرح اقتصادی و زیر ساختی را با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در روستاهای مازندران انجام داد.

علی اصغر احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دولت سیزدهم ۵۹۷ دهیاری ارتقا درجه یافت و مجوز تاسیس ۱۳۴ دهیاری جدید در مازندران صادر شد.

وی اضهار داشت: در سال گذشته در دفتر امور روستایی ۱۰۰ نفر از کارکنان دهیاری تبدیل وضعیت شدند و دهیاری تمام شهرستان های استان در ۲ سال گذشته حسابرسی شدند.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران افزود: همکاری ۲۴۷ دهیاری مازندران با دستگاه اجرایی در دستور کارقرار گرفت و از طرف دیگر ۸۸ دستگاه ماشین آلات سنگین حمل زباله را در اختیار دهیاری های استان قرار دادیم.

احمدی با بیان این که، دهیاری ها زمانی می توانند توانمند باشند که روستاهای ما دارای زیر ساخت و توانمندی باشند، خاطرنشان کرد: اکنون ۹۸ درصد از روستاهای مازندران برخوردار از گاز طبیعی هستند که این زیرساخت ظرفیت مهمی برای توسعه است.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: به ۱۵۵ دهیاری مازندران در ۲ سال گذشته بالغ بر ۲ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی گفت: در دولت سیزدهم در حوزه اداره کل امور روستایی ۱۲ هزار میلیارد ریال پرداخت شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: در ۲ سال اخیر صدور شناسه ملی برای دهیاری ها انجام شد و ۷۵۰ روستای مازندران در یک سال اخیر از این شناسه بهره مند شدند.

دولت ۱۰ هزار میلیارد ریال در روستاهای مازندران سرمایه گذاری کرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha