داوطلبان مجلس در تحقق چهار مولفه انتخاباتی نقش دارند

بیرجند - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: داوطلبان مجلس با اخلاق مداری و قانون مداری در تحقق چهار مولفه انتخاباتی نقش دارند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی روز شنبه در جلسه توجیهی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، افزود: مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری، چهار مولفه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را برای انتخابات اسفند ماه مورد تاکید قرار دادند.

وی تصریح کرد: مولفه رقابت از همان زمان پیش ثبت نام و با استقبال پررنگ جامعه نخبگانی استان به خوبی رقم خورد و اینکه نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی احساس تکلیف کرده و به این دوره از انتخابات ورود کرده اند، قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: داوطلبان انتخابات علاوه بر رقابت سالمی که ایجاد خواهند کرد، در تحقق مولفه مشارکت هم نقش بسزایی دارند.

وی متذکر شد: داوطلبان ورود به مجلس با اخلاق مداری و قانون مداری در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سهم بسزایی دارند.

طالبی افزود: ما اطمینان داریم مردم همان طور که تاکنون در مشارکت انتخاباتی سهم بسزایی داشته اند، در این دوره هم حضور هوشمندانه و هدفمندی خواهند داشت.

وی گفت: با عملکرد مثبت داوطلبان و احساس مسئولیت و تکلیف مردم نسبت به نظام، انقلاب و حاکمیت بر سرنوشت خود، قطعا شور و نشاط انتخاباتی را شاهد خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان از نقش داوطلبان در حفظ امنیت گفت و خاطرنشان کرد: حفظ بخشی از این امنیت به عملکرد شما عزیزان در فرصت های پیش رو گره خورده است.

وی گفت: سلامت انتخابات به عملکرد همه ما در حوزه های در اختیار ارتباط دارد و داوطلبان هم در این زمینه نقش بسزایی دارند.

طالبی تصریح کرد: اهتمام ما در حوزه اجرایی بر این است که انتخابات سالم را در راستای مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

وی گفت: تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز فراهم شده است و آماده برگزاری انتخابات هستیم.

در این جلسه رؤسای کمیته های ذیل ستاد انتخابات هم به تشریح بایدها و نبایدهای انتخاباتی پرداختند و به سوالات حاضران پاسخ گفتند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha