۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85390647
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رای اولی های همدان آماده حضور در جشن تکلیف سیاسی یازدهم اسفند

همدان-ایرنا- دانش آموزان رای اولی شهر همدان روز یکشنبه با حضور در آیین باشکوه "جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها" آمادگی خود را برای خلق یک حماسه ملی اعلام کردند و به صورت نمادین رای دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که با حضور استاندار همدان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و فرماندار همدان برگزار شد، بیش از ۵۰۰ دانش آموز رای اولی به شکرانه رسیدن به سن مشارکت در عرصه سرنوشت ساز، جشن گرفتند.

این دانش آموزان در حالی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را به نشانه اقتدار و عزت تکان می دادند، یک صدا سرودهای ملی و حماسی اجرا کردند.

شماری از دانش آموزان حاضر در این جشن نیز با در دست داشتن تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا بر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش های آن تاکید کردند.

در حاشیه جشن رای اولی های استان همدان نیز یک صندوق اخذ رای نمادین به نمایش درآمد و دانش آموزان با چگونگی رای دادن در پای صندوق های اخذ رای آشنا شدند.

رای اولی های همدان آماده حضور در جشن تکلیف سیاسی یازدهم اسفند

اقتدار ملی با مشارکت سیاسی و حضور حداکثری محقق می‌شود

استاندار همدان در این آیین، حضور و مشارکت حداکثری رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای را پشتوانه محکمی برای اقتدار، امنیت و تقویت نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار کرد: ۴۵ سال است که برای مانایی و امنیت کشور و استمرار نام ایران با مستکبران می‌جنگیم.

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه امروز در آستانه یک کارزار بزرگ و حساس هستیم،گفت: مشارکت حداکثری شما در پای صندوق‌های رای امنیت، اقتدار و پیوند میان مردم و نظام را ضمانت می‌کند و نشان ‌دهنده پیوند عمیق شما با دولت و نظام است که این پیوند موجب یاس دشمنان خواهد شد.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری شما در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح محبوبیت نظام را پررنگ‌تر می‌کند و تولید قدرت ملی با مشارکت سیاسی و حضور حداکثری شما محقق می‌شود.

استاندار همدان از برپایی مسابقه بزرگ عکاسی رای اولی ها در پای صندوق های رای خبرداد و اظهار کرد: روز یازدهم اسفند شما رای اولی ها به همراه با والدین در پای صندوق های رای حضور پیدا می کنید، عکس می گیرید و برای همکاران ما ارسال می کنید و به بهترین عکس ها جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

بیش از ۱۷ هزار رای اولی‌ در استان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: بیش از ۱۷ هزار رای اولی‌ استان با شرکت در انتخابات می‌توانند در سرنوشت جامعه سهیم باشند.

رسول شیدایی افزود: شور و اشتیاق دانش‌آموزان و مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن زمینه‌ساز حضور پرشور بیش از ۱۷ هزار رای اولی در روز یازدهم اسفند ماه در پای صندوق های رای بود.

وی افزود: بیش از ۱۷ هزار دانش‌آموز رای اولی در روز یازدهم اسفندماه همگام با مردم ایران در پای صندوق‌های رای حاضر شده و وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان اثبات خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در مورد نقش‌آفرینی رای اولی‌ها در انتخابات،گفت: رای اولی‌ها با موج آفرینی خود، همانند قیام سی‌ام مهر ۱۳۵۷، بار دیگر دِین خود را به انقلاب اسلامی ادا خواهند کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha