جمهوری اسلامی برای حامیان فلسطین در سراسر جهان الهام‌بخش است

تهران-ایرنا- یک فعال رسانه ای فلسطینی، دولت و ملت ایران را برای همه حامیان آرمان فلسطین در سراسر جهان الهام بخش دانست.

«سیف الدین موعد» مدیر شبکه تلویزیونی «فلسطین الیوم»، روز دوشنبه با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی به خبرنگار بین الملل ایرنا، گفت: آزادی فلسطین، مساله روز امت عربی و اسلامی و همه آزادی خواهان جهان است.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم در سراسر کشورهای جهان در حمایت از آرمان فلسطین، افزود: امروز شاهد حمایت حداکثری همه ملت های آزاده جهان از مردم فلسطین هستیم.

موعد موفقیت های میدانی مبارزان فلسطینی در جنگ با اشغالگران را ناشی از موفقیت آنها در میدان جنگ رسانه ای دانست و ادامه داد: بدون پیروزی در میدان رسانه، پیروزی در میدان نظامی ممکن نیست، زیرا رسانه ها می توانند پیروزی را در نظر افکار عمومی، شکست جلوه دهند.

این فعال رسانه ای فلسطینی مردم و دولت ایران را مهمترین حامی آرمان فلسطین در جهان معرفی و اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی میدان دار مبارزه با اشغالگران و برای همه مبارزان الهام بخش است.

وی به شهادت صدها خبرنگار فلسطینی در حمله اشغالگران صهیونیست به غزه اشاره کرد و گفت: هدف قرار دادن خبرنگاران توسط رژیم اشغالگر نشان داد که این رژیم از ماهیت جنایات خود آگاه و نگران افشای آنها است.

**رسانه دشمن اشغالگری و جنایت است

مدیر شبکه تلویزیونی «فلسطین الیوم»، اقدامات رژیم صهیونیستی را نقض فاحش قوانین بین المللی و اصول انسانی دانست و گفت: رسانه مهمترین دشمن اشغالگری و جنایت است و به همین خاطر، اشغالگران، فعالان رسانه ای و حتی فعالان فضای مجازی را هدف قرار می دهند.

موعد، ایجاد وحدت بین همه گروه های فلسطینی و مبارزه فرهنگی و رسانه ای با اشغالگران را هدف شبکه تلویزیونی «فلسطین الیوم» اعلام کرد.

بیست‌و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران روز گذشته - ۲۹ بهمن ماه - طی آیینی رسمی با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد؛ رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با برگزاری ۸۰ نشست به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است.

۴۰ نشست در این نمایشگاه به طور تخصصی با محور رسانه برگزار می شود که شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

با توجه به اینکه حماسه مقاومت مردم فلسطین و طوفان الاقصی از مهر امسال در صدر اخبار منطقه و جهان قرار گرفته است، با ابتکار معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ١٢ رسانه جبهه مقاومت از افغانستان، پاکستان، ترکیه، تونس، عراق، یمن، فلسطین و لبنان در این نمایشگاه حضور دارند تا مهم‌ترین اخبار محور مقاومت را منعکس کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha