۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۴۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85395653
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزارت بهداشت فلسطین: بیمارستان خان یونس همچنان در محاصره است

تهران-ایرنا-وزارت بهداشت فلسطین مستقر در غزه پنجشنبه شب با هشدار به وضعیت مراکز درمانی غزه گفت که بیمارستان امل (امید) خان یونس همچنان در محاصره است و رژیم صهیونیستی مدام این مرکز را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، این وزارتخانه هشدار داد که جان کادر و بیماران این بیمارستان در نتیجه حملات ، فقدان آب، غذا و اکسیژن در خطر است.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی از مجتمع پزشکی «ناصر» در غزه عقب نشینی کرده و تمرکز خود را در اطراف آن گذاشته و این مناطق را محاصره کرده است.

این گزارش می‌افزاید: نیروهای اشغالگر صهیونیستی مانع از رفت و آمد به مجتمع پزشکی ناصر می شوند.

براساس این گزارش، کادر درمان و بیماران این مجتمع پزشکی بدون آب آشامیدنی، بدون غذا، برق اکسیژن و دارو هستند و حتی آب دستشویی ها نیز قطع است.

این گزارش می‌افزاید: کادر درمان ۱۳ جسد را در مجتمع ناصر دفن کردند، این شهدا، بیمارانی بودند که در نتیجه توقف ژنراتورهای کمکی و اکسیژن شهید شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین هشدار داد که فاضلاب همه بخش‌های واقع در طبقه همکف بیمارسنان ناصر را فرا گرفته است و این رژیم همچنان مانع از تعمیر مخازن آب، شبکه فاضلاب، راه اندازی ژنراتور برق در مجتمع پزشکی ناصر می‌شود.

وزارت بهداشت فلسطین مستقر در غزه همچنین آمار جدید شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه را اعلام کرد و بر اساس آن شمار شهدا به ۲۹ هزار و ۴۱۰ و شمار مجروحان به ۶۹ هزار و ۴۶۵ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha