شورای وحدت نیروهای انقلاب کرمانشاه کاندیداهای مورد حمایت خود را اعلام کرد

کرمانشاه - ایرنا - شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه صبح امروز یکشنبه در نشست خبری کاندیداهای مورد حمایت خود در مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رییس ستاد انتخابات شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در این نشست اعلام کرد که این شورا در انتخابات مجلس شورای اسلامی از هفت کاندیدا و در مجلس خبرگان رهبری از ۲ کاندیدا حمایت می‌کند.

محمد رسول محمودپور افزود: در مجلس خبرگان رهبری از آیت الله مصطفی علما و آیت الله رسول خطیبی در حوزه استان کرمانشاه حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی تا این لحظه حمایت از هفت کاندیدا قطعی شده است، گفت: در حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو هنوز به جمع بندی نرسیده ایم ولی بزودی نتیجه اجماع این حوزه به اطلاع مردم می‌رسد.

به گفته او شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در حوزه انتخابیه کرمانشاه از عبدالرضا مصری، محمد رشیدی و ابراهیم رحیمی زنگنه حمایت می‌کند.

رییس ستاد انتخابات شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد که این شورا همچنین در حوزه اورامانات از رستگار یوسفی، در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی از حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا، در حوزه کنگاور، صحنه و هرسین از حجت الاسلام وحید احمدی و در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از فتح الله حسینی حمایت می‌کند.

وی این حمایت را نتیجه اجماع حدود ۳۰ حزب و گروه های اصولگرا و انقلابی استان کرمانشاه دانست و افزود: معتقدیم افراد توانمند با داشتن تخصص و تعهد و کارنامه مدیریتی قوی در این لیست قرار گرفته اند.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه شامل شهرستان کرمانشاه با سه کرسی نمایندگی، اورامانات (شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر) یک کرسی، حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب یک کرسی، حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو یک کرسی، حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی یک کرسی و حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین یک کرسی است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha