دعوت مادران و همسران شهدای همدان از مردم برای شرکت در انتخابات

همدان-ایرنا- مادران و همسران شهدا در همدان شرکت در انتخابات را ادای دین به شهیدان دانستند و از مردم برای حضور در انتخابات فردا یازدهم اسفند دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، شهدا با خون پاک خود ضمن دفاع از کیان و تمامیت سرزمینی کشور،استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنیان نهادند و اکنون خواسته مادران و همسران شهدا حضور در پای صندوق‌های رای در ۱۱ اسفند و ادای دین به شهدا است.

مادران و همسران شهیدان، با تحمل همه دشواری‌ها و ایمان راسخ همراهان همیشگی اسوه‌های جهاد و مقاومت بودند و امروز نیز الگوهای بی‌بدیل و مروجان حقیقی مکتب ایثار و شهادت هستند و این کشور همواره مدیون همت این بانوانی است که اسوه‌های مقاومت در دامان آنها پرورش یافتند.

خبرنگار ایرنا در گفت وگو با چندتن از مادران و همسران شهدا در خصوص اهمیت انتخابات و چرایی ضرورت مشارکت پررنگ در پای صندوق های رای سوال کرد.

ایرنا: حضور در انتخابات چرا با اهمیت است؟

مرضیه مختاری همسر شهید صلاح پورمیدانی به خبرنگار ایرنا گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات مُهر تایید مردم بر نظام جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های شهدای والامقام و حضور در پای صندوق‌های رای ادای دین به شهدا است.

وی ادامه داد: در طول ۴۵ سال گذشته میهن اسلامی ما در بسیاری از حوزه‌های نظامی، هسته‌ای، پزشکی، ورزشی، هوافضا و نانو تکنولوژی به موفقیت‌های زیادی دست یافت که باید توسط مسوولان به خوبی برای نسل انقلاب بازگو شود و دشمن نمی‌خواهد قدرت، پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را ببیند.

این همسر شهید افزود: حضور مردم منجر به افزایش انسجام ملی در کشور شده و بدون شک مردم با مشارکت خود در انتخابات بار دیگر پاسخی محکم به دشمنان اسلام خواهند داد.

حضور حداکثری در انتخابات به اقتدار بیشتر کشور می انجامد

اقدس سعادت همسر شهید سید جواد هزاوه ای نیز در این باره گفت: حضور حداکثری تمامی اقشار جامعه در این رویداد مهم سیاسی به استمرار مردم‌سالاری کمک خواهد کرد.

وی یکی از برنامه‌های دشمن را تزریق روحیه نا امیدی در کشور در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دانست و افزود: تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات مهم‌ترین واقعه کشور به شمار می رود که در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار است.

این همسر شهید ادامه داد: مجلس قوی نشان دهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری و دشمن سعی دارد از طریق مشارکت کم مجلسی ضعیف بر روی کار بیاید ولی مردم همواره با انتخاب درست و حضوری پرشور در انتخابات دشمن را ناامید کردند زیرا همه ما میراث‌دار و امانتدار شهدا و امام شهدا هستیم از این رو نباید اجازه دهیم به انقلاب خیانت شود.

رای ما باعث ناامیدی دشمن می شود

رقیه دریایی مادر شهید نادر شکری نیز به خبرنگار ایرنا گفت: رای دادن دفاع از انقلاب و خون شهدا است که باعث ناامیدی دشمنان می شود.

وی ادامه داد: امروزه پیشرفت کشور در تمامی عرصه ها از جمله بهداشت و درمان، حوزه های زیرساختی و صنایع دفاعی به حدی رسیده که در جهان باعث امنیت و عزت و افتخار شده است و به جایگاهی رسیده ایم که ابرقدرت آمریکا از ما می ترسد.

ایرنا: آیا در انتخابات شرکت می کنید و دیگران را برای حضور در پای صندوق های رای توصیه می کنید؟ چرا؟

مختاری در این باره گفت: شهدای کشور از دوران دفاع مقدس تا مدافعان حرم و امنیت کشور و شهدای سلامت با انتخابی آگاهانه و هوشمندانه مسیر درست زندگی را انتخاب کردند و آنچه امروز حرکت در مسیر شهدا و در وصیت‌نامه آنها نیز آمده است، حضور فعال و مشارکت بالا در انتخابات است و ما باید به تاسی و پیروی از راه شهیدان، در انتخابات ۱۱ اسفند حضور پرشور داشته باشیم.

انتخابات مصداق بارز مردم سالاری دینی در میهن ما

سعادت نیز انتخابات را مصداق بارز مردم سالاری دینی برشمرد و اظهار کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری مجلس قوی در توسعه، شکوفایی و بالندگی کشور نقش بی بدیل دارد و برهمین اساس مجلس قدرتمند با مشارکت بالا، مردم سالاری دینی، توسعه و حفظ حقوق انسانی شهروندان را تضمین می‌کند چراکه نظام اسلامی ما مردم‌سالار است.

دریایی همچنین در این باره گفت: در انتخابات شرکت می کنم از مردم نیز برای حضور در این رویداد در راستای تعیین سرنوشت خود و اقتدار و سربلندی میهن دعوت می کنم.

دعوت مادران و همسران شهدای همدان از مردم برای شرکت در انتخابات

ایرنا: به نمایندگی از جامعه ایثارگر چه انتظارات و توقعاتی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی دارید؟

مختاری ادامه داد: وعده هایی که یک کاندید انتخاباتی می‌دهد قطعا باید با اتکای به یک برنامه و منابع درست باشد و از شعارهای پوشالی پرهیز کند.

سعادت نیز در این باره گفت: از نماینده مجلس انتظار دارم قوانینی تصیب کنند که گره گشای مسایل و مشکلات اقتصادی جامعه باشد.

انتخابات فرصتی برای تعیین سرنوشت مردم بدست خود است

دریایی همچنین در این باره اظهار کرد: امروز کشور نیازمند افرادی کارآمد، پیگیر، مطلع به قانون و علم روز، پاکدست و با ایمان، دلسوز، شجاع، خداترس و مدافع حق مردم دارد و نظام جمهوری اسلامی این فرصت را در اختیار مردم قرار داده که خود سرنوشت شان را انتخاب کنند و باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای به این تکلیف عمل شود و در راستای بهبود اوضاع گام های موثر برداشته شود.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha