۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85400918
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور نامزدهای انتخاباتی میان اقشار مردم در جنوب شرق استان تهران

ورامین- ایرنا- نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در منطقه جنوب شرق استان تهران باحضور در جمع اقشار مختلف و گرفتن عکس یادگاری با افراد معتمد، صاحب نفوذ، خانواده معظم شهدا، ورزشکاران،بزرگان قبایل و خانواده‌های بزرگ شهرستان‌ها، همراهی اقشار جامعه را برای حضور در پای صدوق های رای جلب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،در فاصله ۲ روز مانده تا زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، مردم دشت ورامین در جنوب شرق استان تهران برای حضور باشکوه در این عرصه مهم سیاسی لحظه‌شماری می‌کنند.

با نزدیک شدن به روز سرنوشت ساز انتخابات یازدهم اسفند و در بحبوحه تبلیغات بیش از ۵۰ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، مردم دشت ورامین، پررنگ تر از دوره های قبل خود را برای حضور در این عرصه مهم آماده می‌کنند و شرکت تعداد زیادی از افراد در جلسات تبلیغاتی نشان می‌دهد که مردم این دیار که خود از پیشگامان انقلاب اسلامی هستند، بیش از هر زمان دیگر منتظر فرارسیدن روز رأی گیری هستند.

حضور نامزدهای انتخاباتی میان اقشار مردم در جنوب شرق استان تهران

اگر چه در این دوره از انتخابات، نصب پوسترهای تبلیغاتی در معابر و خیابان‌ها آن هم به دلیل افزایش بی‌سابقه هزینه چاپ به مراتب کمتر از دوره‌های قبل است ولی، برگزاری جلسات تبلیغاتی رونقی چشم‌گیر دارد به طوری که نامزدهای به نام و معروف، جلسات تبلیغاتی خود را از ابتدای روز تا پاسی از شب برپا می‌کنند و برخی در یک روز، بیشتر از ۱۰ جلسه در مناطق مختلف شهری و روستایی برگزار می‌کنند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با پنج شهرستان و بیش از یکصد پارچه آبادی، از گستردگی بسیاری برخوردار است از این رو، حضور این افراد در مناطق شهری و روستایی پرشمار و گسترده است و گاه در یک روستا در یک روز، سه تا چهار نامزد حضور پیدا کرده و با مردم و بزرگان آن دیدار و گفتگو می‌کنند.

یکی از نکات برجسته این دوره از انتخابات، شلوغی جلسات تبلیغاتی است، در یکی از این جلسات که در یکی از روستاهای بخش جلیل آباد پیشوا برگزار شد، بیش از ۳ هزار نفر حضور داشتند که البته این حضور بدون پذیرایی نبود و تمامی میهمانان به صرف ناهار پذیرایی شدند، موضوعی که واکنش دیگر نامزدهای انتخابات را در پی داشت و آن را هزینه‌های گزاف برای کسب رأی اعلام کردند.

مرکز شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک، هدف اصلی نامزدهای انتخابات است و این افراد طی روزهای گذشته با حضور در مصلاهای نماز جمعه تلاش کردند تا با نمایش حضور بی‌شمار طرفداران و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، خود را از پیش برنده این دوره از انتخابات معرفی کنند.

این روزها بازار انصراف دادن افراد کم نام و نشان از ادامه رقابت به نفع نامزدهای مطرح نیز داغ است و هر شب و در هر جلسه، چندین نفر از نامزدهای انتخابات مجلس پشت تریبون رفته و انصراف خود را به نفع یک نامزد اعلام می‌کنند.

یکی از مهمترین اتفاقات این روزها در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، حمایت یکی از نماینده دوره‌های پیشین این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی از یک نامزد مطرح این دوره از انتخابات است.

یکی دیگر از اقدامات این روزهای نامزدهای انتخابات مجلس، گرفتن عکس یادگاری با افراد معتمد، صاحب نفوذ، خانواده معظم شهدا، ورزشکاران،بزرگان قبایل و خانواده‌های بزرگ شهرستان‌ها و ... است تا به این واسطه، همراهی سایر افراد جامعه منتصب به این خانواده‌های بزرگ را جلب کنند.

ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات که در مراکز شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک و در نقاط پرتردد این مناطق راه‌اندازی شده، این روزها فعالیت خود را شبانه روزی کرده‌اند تا در فاصله ۲۴ ساعت مانده به پایان زمان رسمی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، از اندک زمان باقیمانده به بهترین نحو استفاده کرده و علاوه بر جلب افکار عمومی به سمت خود، سایر افرادی را که تا کنون تمایلی به شرکت در انتخابات را نداشته‌اند را نیز جذب ستادهای تبلیغاتی کنند.

آن چه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در دشت ورامین به چشم می‌خورد، سنگ تمام مردم برای نامزدهای انتخابات و حضور پرشور در جلسات تبلیغاتی آنان است، مردم دشت ورامین آماده‌اند تا با شروع انتخابات در یازدهم اسفند، بار دیگر حماسه‌ای جاودان در تاریخ سراسر افتخار این دیار ثبت کرده و نام خود را در کنار شهدای کفن پوش قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ پرآوازه کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha