۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85402197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۴۴ نامزد در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک رقابت می‌کنند

ورامین - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: با پایان یافتن مهلت قانونی انصراف نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۴۴ نفر برای تصدی یک کرسی انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه روز یازدهم اسفند با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سید محمد زاهدی روز پنجشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان تأئید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، ۶۲ نفر موفق به اخذ تأئید صلاحیت از مراجع قانونی هیأت اجرایی و نظارت شدند که اسامی این افراد، بر اساس قانون در اطلاعیه‌ای منتشر شد.

وی گفت: با توجه به مهلت قانونی انصراف افراد از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی تا ۷۲ ساعت پیش از زمان اخذ رأی، ۱۸ نفر از انصراف خود را به مرکز حوزه انتخابیه اعلام کردند که در نهایت، ۴۴ نفر برای تصدی یک کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک روز یازدهم اسفند با یکدیگر رقابت می‌کنند.

زاهدی ترکیب جنسیتی نامزدهای باقیمانده در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک را شامل ۴۰ مرد و ۴ زن اعلام کرد.

این مسئول با اشاره به آمادگی کامل ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک برای برگزاری قانونمند انتخابات، خاطرنشان کرد: در فاصله یک روز به زمان رأی گیری، کلیه تمیدات لازم برای برگزاری قانونمند این رویداد مهم سیاسی فراهم شده و کلیه شعب اخذ رأی آماده پذیرایی از رأی دهندگان در زمان قانونی است.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک افزود: کلیه امکانات مورد نیاز شعب اخذ رأی، نیروهای شعب، تعرفه‌های مورد نیاز تأمین شده و با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، هیچ مشکلی برای روز انتخابات وجود ندارد.

وی یادآور شد: بر اساس برآورد صورت گرفته، بیش از ۴۴۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک واجد شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha