جانبازان و معلولان در ارومیه صاحب سه سالن ورزشی تخصصی شدند
عکس آرشیوی است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان در ارومیه صاحب سه سالن ورزشی تخصصی شدند.

سجاد بیرامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اتمام ساخت سالن‌های ورزشی اظهار کرد: این سه سالن ورزشی چند منظوره از سال ۱۳۹۷ در مرحله تخصیص زمین بود که سالن ورزشی ویژه جانبازان و معلولان با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی و سالن ورزشی نابینایان با پنج درصد و سالن ورزشی ناشنوایان بدون پیشرفت فیزیکی تحویل دولت سیزدهم داده شد.

وی افزود: هر سه سالن ورزشی تخصصی اکنون تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به میزان اعتبار این پروژه‌ها بیان کرد: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال بود که با تایید دستور بروزرسانی، یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تعیین و سه پروژه به اتمام رسید.

بیرامی با اشاره به ظرفیت ساختمانی این پروژه‌ها اضافه کرد: مساحت این سه پروژه در چهار هزار مترمربع در شهرستان ارومیه شامل سالن‌های چند منظوره، سالن بدنسازی، محل‌های اقامتی به همراه دیگر امکانات با دستور ویژه استاندار آذربایجان‌غربی تکمیل و اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: این سالن‌ها در ردیف بی‌نظیرترین امکانات متمرکز در یک‌ مکان برای این قشر از جامعه است.

به گزارش ایرنا، جانبازان و معلولان، ناشنوایان و نابینایان در دیدارهای مختلف با استاندار آذربایجان‌غربی بر نبود سالن تخصصی گلایه داشتند که با رویکرد جدید در دولت سیزدهم این امکان در حوزه رفاهی و ورزشی در ارومیه مسجل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha