رییس ستاد انتخابات گلستان: تاخیر در آغاز رای‌گیری برای گلستان پذیرفتنی نیست

گرگان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: مسوولان مرتبط اجرایی، نظارتی و امنیتی، تدابیر لازم را برای اخذ آرای مردم از ساعت هشت صبح فردا جمعه در حوزه‌های انتخابیه این استان اتخاذ کرده و توجیهی برای تاخیر در آغاز فرایند رای‌گیری قابل پذیرش نیست.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز پنجشنبه در نشست هماهنگی با ستاد انتخابات و مسوولان هیات‌های نظارت، بازرسی، اجرایی گلستان اظهار کرد: برگزاری انتخابات، ماموریت بسیار مهم و حساسی است که انجام آن بدون همدلی، هماهنگی و تعامل سازنده بین ارگان‌های دخیل امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: مسوولیت ما برای کشور و نظام اسلامی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و دشمنان نیز همواره توپخانه‌ خود را به سمت آن هدف گرفته‌اند و باید تلاش کنیم زمینه حضور مردم و مشارکت آن‌ها در سرنوشت کشور فراهم شود.

به گفته وی، نتیجه ۲۰۹ روز تلاش و مجاهدت مجموعه خانواده انتخابات در استان شامل ستاد انتخابات، هیات نظارت، بازرسی، اجرایی و دیگر دست‌اندرکاران فردا جمعه با حضور پرشور هم استانی در پای صندوق رای مشاهده خواهد شد.

طبق گزارش ستاد انتخابات گلستان، در این استان یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ گلستانی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که این تعداد را ۷۱۷ و ۷۷۶ نفر مرد و ۷۱۵ هزار و ۵۵۳ نفر زن تشکیل می‌دهند.

گلستان هفت نماینده از ۶ حوزه انتخابیه استان در مجلس شورای اسلامی او ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه یازدهم اسفند همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha