انتخابات در گیلان در امنیت کامل در حال برگزاری است

رشت - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: تاکنون مشکلی از نظر امنیتی در روند برگزاری انتخابات در گیلان وجود نداشته و حضور و مشارکت مردم در انتخابات بسیار مطلوب است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن پور روز جمعه در حاشیه بازدید از روند برگزاری انتخابات در رشت، حضور و مشارکت مردم در انتخابات را یک تکلیف همگانی دانست و اظهار کرد: برابر بررسی های صورت گرفته از ساعات اولیه شروع رای‌گیری حضور و مشارکت مردم در انتخابات بسیار مطلوب بوده و هم استانی ها هم حضور پررنگی در پای صندوق های اخذ رای داشته‌اند.

این مقام انتظامی استان، جمهوری اسلامی ایران را مظهر مردم سالاری دینی عنوان و بیان کرد: اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه انتخابات سالم، ایمن و مشارکت حداکثری مردم میسّر می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تامین امنیت ۲ هزار و ۶۹۰ شعبه اخذ رأی در استان حضور فعال دارد، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۱هزار نفر با همکاری نیروی سپاه و بسیج در تامین امنیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گیلان مشارکت دارند.

سردار حسن پور در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰، به پلیس گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha