۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبر: 85423908
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهرستان صحنه روزانه ظرفیت اسکان ۷۰۰ مسافر و گردشگر را دارد

کنگاور - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان صحنه در شرق کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت پذیرش و اسکان ۷۰۰ گردشگر در شبانه روز را فراهم کرده ایم، افزود: تا روز سوم فروردین بیش از ۱۵۰ خانواده یا گروه مسافر نوروزی در اماکن اقامتی سطح منطقه اسکان داده شدند.

«سعید بروشان» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی ایستگاه راهنمای گردشگران اداره توسط میراث‌ فرهنگی شهرستان در ورودی شهر صحنه برپا شده‌ است.

رییس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صحنه گفت که در این نمایشگاه مناطق دیدنی شهرستان را به گردشگران نوروزی معرفی خواهیم‌کرد و کتابچه‌ها و برشورهایی را در اختیار مسافران قرار می‌دهیم.

بروشان با یادآوری تشریک مساعی دیگر دستگاهها برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران افزود: برپایی خیمه‌ نماز، ایجاد فضای‌ بازی کودکان، ایستگاه سلامت، آموزش کمک‌های اولیه و دیگر تسهیلات و خدمات در ورودی شهر صحنه به گردشگران نوروزی ارائه می‌شود.

شهرستان صحنه روزانه ظرفیت اسکان ۷۰۰ مسافر و گردشگر را دارد

بازدید ۴ هزار گردشگر از دربند صحنه

او در ادامه به استقبال گردشگران از جاذبه های شهرستان اشاره و اظهار کرد: تاکنون بیش از چهار هزار نفر از دربند صحنه دیدن کردند.

دربند صحنه، گوردخمه، پل میانراهان، امامزاده محمود دینور، امامزاده خلیل الله، امامزاده کاظم، سراب گروس، پل میانراهان و امامزاده محمود دینور از جادبه های تاریخی، مذهبی و گردشگری شهرستان صحنه است.

صحنه در فاصله ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه و بر سر راه بین‌المللی تهران - کربلا قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha