۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85429984
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بیش از نیم میلیون گردشگر از جاذبه‌های گردشگری قزوین بازدید کردند

قزوین - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از بازدید بیش از نیم میلیون گردشگر از جاذبه‌های گردشگری این استان از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

علیرضا خزائلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آمارهای ثبت شده از ۲۴ اسفندماه ماه سال گذشته پایان روز نهم فروردین ماه جاری نشان می‌دهد که ۵۳۰ هزار و ۶۶۳ گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

وی اضافه کرد: کاروانسرای سعدالسلطنه، دولتخانه صفوی و موزه‌های مستقر در این مجموعه، آستان مقدس امامزاده حسین (ع)، منطقه الموت و مجموعه گردشگری آبشار شاه دره و پل معلق آوج بیشترین میزان بازدید را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

خزائلی همچنین به بیش از ۳۵ هزار شب اقامت در استان قزوین در همین مدت خبر داد و تصریح کرد: ۳۵ هزار و ۲۵۱ نفر اقامت در مراکز رسمی اقامتی استان شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بومگردی، خانه مسافرها، زائرسراها مراکز غیر رسمی اقامتی شامل مراکز اسکان فرهنگیان، خانه معلم‌ها، کمپ‌ها و مهمانسراهای ادارات به ثبت رسیده است.

این مسوول با اشاره به استمرار اجرای طرح نوروزی نظارت بر تاسیسات گردشگری ادامه داد: در این مدت به منظور نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی ۷۲۸ بازدید مشترک نظارتی توسط بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تاسیسات گردشگری صورت گرفته که این بازدیدها تا پایان تعطیلات نوروز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، بیش از ۳۰ جاذبه گردشگری در استان قزوین آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha