۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۷:۱۵
کد خبر: 85430412
T T
۳۲ نفر

برچسب‌ها

فعالیت برخی مجموعه های تفریحی در اصفهان تعطیل اعلام شد

اصفهان-ایرنا- روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین مقارن با شهادت امام علی(ع) و شب های قدر فعالیت چند مجموعه تفریحی در کلانشهر و شهرستان های اصفهان تعطیل اعلام شد.

به گزارش ایرنا، مجموعه پیست اسکی فریدونشهر روز سیزدهم فروردین تعطیل است و فعالیتی نخواهد داشت. پیست اسکی فریدونشهر در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان اوایل بهمن سال گذشته بدنبال بارش های زمستانی و ارتفاع ۵۰ سانتی متری برف بازگشایی و برفکوبی شد و در روزهای بهاری سال جدید میزبان خیل عظیم مسافران بود.

بر اساس اعلام ستاد خدمات سفر شهرستان بویین میاندشت در ۱۷۰ کیلومتری غرب اصفهان نیز امکان پذیرش گردشگر و مسافر در تفرجگاه ها و اماکن تاریخی این منطقه از جمله (سرچشمه افوس، منطقه پیلستانو و سرچشمه آغچه) در روز سیزدهم فروردین وجود ندارد.

همچنین به گفته روح الله ابوطالبی مسوول کمیته قضایی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان همه مجموعه‌های تفریحی شهرداری اصفهان، دوازدهم و سیزدهم فروردین تعطیل است.

بر این اساس باغ گل‌ها، مجموعه‌های گردشگری و تفریحی زیر مجموعه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، مجموعه‌های گردشگری و تفریحی ناژوان، رستوران زاگرس در کوه صفه و رستوران ناژلند در ناژوان روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین تعطیل است و هیچ‌گونه خدمات‌دهی به شهروندان و مسافران نخواهد داشت.

جواد علایی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آران و بیدگل در ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان نیز ورود گردشگران به مناطق کویری از جمله مرنجاب و سیازگه از ۱۹ الی ۲۳ ماه مبارک رمضان را با تصمیم ستاد خدمات سفر شهرستان و با هدف حفظ حرمت شب های قدر و ماه مبارک رمضان ممنوع اعلام کرد.

همچنین بنابر اعلام صورت‌گرفته مجموعه‌های تاریخی (موزه‌ها، کاخ‌ها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی) تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ساعت بازدید در روزهای، یکشنبه (۱۲ فروردین)، و چهارشنبه (۱۴ فروردین) نهایتا تا ساعت ۱۷ خواهد بود.

به گزارش ایرنا، بیش از چهار میلیون گردشگر از روزهای پایانی اسفند تاکنون وارد استان اصفهان شده‌اند.

امسال ایام نوروز با ماه مبارک رمضان و شب های پرفضیلت قدر تقارن دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha