بیش از ۱۲ میلیون تردد در جاده های همدان ثبت شد

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از ثبت ۱۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تردد خودرو در جاده های استان از ابتدای طرح نوروزی تا شنبه ۱۱ فروردین خبر داد.

مهرداد آهکی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده های همدان در روزهای هفتم، هشتم و نهم فروردین ۱۴۰۳ پرترددترین روزهای ترافیکی خود را سپری کرد.

وی اظهار کرد: این میزان ترافیک جاده‌ای با ۱۰ درصد تردد سنگین نسبت به مدت مشابه پارسال چهار درصد افزایش را نشان می‌دهد و پیش بینی می شود این روند افزایشی ترددها همچنان ادامه داشته باشد.

آهکی تاکید کرد: آمار تردد ورودی به استان در این مدت یک میلیون و ۵۵۰ هزار دستگاه و آمار تردد خروجی از استان یک میلیون و ۴۵۸ هزار دستگاه خودرو بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای سپری شده از طرح نوروزی، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان از جمله اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه بیش از ۱۰۰ هزار مسافر از استان به نقاط مختلف کشور جابه‌جا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه هم اینک تردد خودروها در جاده‌های استان همدان روان گزارش شده است،افزود: رانندگان و مسافرانی که از استان همدان و استان‌های غربی کشور قصد بازگشت به تهران را دارند سفرهای خود را به ساعات پایانی تعطیلات نوروزی موکول نکنند.

وی تاکید کرد: گروه‌های راهداری از ابتدای آغاز طرح نوروزی در حال آماده باش هستند و به مسافران جاده‌های استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

آهکی با اشاره به افزایش ترددها تاکید کرد: از همه کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و پرهیز از تخلفات حادثه ساز، نوروزی همراه با سلامتی و ایمنی را برای خود و سایر استفاده کنندگان از راه به ارمغان آورند.

به گزارش ایرنا، استان همدان بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه اصلی، فرعی، بزرگراه، و آزادراه دارد و پل ارتباطی پنج استان غربی به مرکز کشور محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha