سقوط خودرو از پلی در عباس آباد مازندران چهار مصدوم بر جا گذاشت

نوشهر - ایرنا - انحراف و سقوط یک دستگاه خودروی ۲۰۶ از پل در مسیر عباس آباد - چالوس باعث مصدوم شدن چهار سرنشین آن شد.

رییس جمعیت هلال احمر عباس آباد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حوالی ساعت یک بامداد امروز پس از اطلاع از مرکز پیام جمعیت هلال احمر مازندران نسبت به انحراف و سقوط خودروی ۲۰۶ به پایین پل منطقه " امرج کلا، " ۲ گروه عملیاتی از پایگاه امداد و نجات عباس آباد و خشکه داران تنکابن به محل وقوع حادثه شتافتند.

مهدی محسنی اظهار کرد: پس از ارزیابی محل وقوع حادثه و رهاسازی مصدومان از داخل خودرو که چهار جوان بودند اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت پزشکی برای مصدومان انجام گرفت.

وی ادامه داد : سه نفر از مصدومان با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی عباس آباد و نفر دیگر هم با آمبولانس هلال احمر عباس آباد به مرکز درمانی شهید رجایی تنکابن اعزام شدند.

این مسوول گفت : این عملیات با همراهی پلیس راهور، نیروهای امنیتی و انتظامی، اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی و خودروی نجات پایگاه خشکه داران تنکابن انجام گرفت که جای قدر دانی دارد.

عباس آباد با برخورداری از سه نقطه شهری شامل سلمانشهر، عباس آباد، کلارآباد و ۴۹ نقطه روستایی در غرب مازندران قرار دارد و به علت همسایگی با ساحل، جنگل های هیرکانی و نقاط دیدنی زیبا از دیرباز تاکنون خاستگاه میلیون ها مسافر و گردشگر به ویژه در ایام نوروز بوده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha