تنبیه رژیم صهیونیستی برای ملت ایران عزت آورد

اردبیل - ایرنا - نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: حداقل ۱۰ کشور هر چه داشتند آوردند تا پهبادهای ایران به اسرائیل نرسد و دنیای استکبار می‌خواست مقاومت کند و نتوانست و در نهایت پیروزی، برای ملت ایران عزت و عظمت آورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله یدالله صفری روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای مرکزی مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل در گرمی مغان در تشریح واقعه وعده صادق و عظمت سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی تصریح کرد: خدا به دست دلاورمردان سپاه جمهوری اسلامی ایران، دشمن را ذلیل کرد و قدرت ملت ایران را به رخ دنیا کشاند.

وی افزود: روز جنگ خندق، مدینه در محاصره مشرکان و دشمنان اسلام قرار گرفته بود و پیامبر اسلام (ص) با صحابه تنها بود اما عزم و اراده مردان مومن بر پیروزی اسلام استوار گردیده بود و سوره احزاب به آن اشاره دارد؛ چند روز پیش نیز ایران در پاسخ به جنایات رژیم غاصب می‌گفت می‌زنیم اما دنیا اصرار می‌کرد دست نگهدارید اما سربلندی ایران اسلامی با اقتدار سپاه، خشنودی امام عصر (عج) را در پی داشت و نظر منتقدان نیز تغییر یافت و به رزمندگان اسلام آفرین گفتند.

امام جمعه گرمی مغان با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و تلاش مسئولان جهت خدمت رسانی به مردم، گفت: وقتی فردی یا مسئولی نگاه و فکرش را بر اساس منش رهبری تنظیم می‌کند باید دغدغه‌های چنین فردی دغدغه‌های شهدا ، ملت، رهبری و امام زمان (عج) باشد و همه ما باید ملی فکر کنیم و خودمان را با ارزش‌ها و آرمان‌های نظام تطبیق دهیم و در هر فکر و عملی رضایت خدا و رهبری را در نظر بگیریم و پیش برویم.

آیت‌الله صفری ادامه داد: خداوند حکیم را شاکریم که رهبری دوراندیش و پرچمداری امین و دلسوز در نظام اسلامی داریم و باید در راستای تشکیل تمدن اسلامی با درایت و جهاد تبیین حرکت کنیم و همه ما مسئولان و مردم در مسیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی هر چه بیشتر گام برداریم.

دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: مردم از مولفه‌های قدرت در هر جامعه‌ای هستند و ملت رشید ایران اسلامی با حفظ وحدت و یکپارچگی در همه صحنه‌ها توفیق داشته‌اند و در تنبیه رژیم غاصب نیز، زهر چشم خوبی به اسرائیل نشان دادند.

سردار سعید رضایی افزود: وفاق و همدلی در بین برادران و خواهران در جامعه کلان ایران و در استان اردبیل مشهود است و مردم به عنوان قدرت ملی در هر عرصه سیاسی و اجتماعی که نیاز بوده حضور یافته و بدون منت و توقع از جان و مال خود برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی گذشته‌اند و امروز نوبت مدیران و سیاستمداران است که در صف خدمت به مردم، از همدیگر پیشی بگیرند.

وی ادامه داد: در تعالیم اسلامی اصلاح امور از راس هرم به پایین صورت می‌گیرد و نیاز بشریت به مبعث، صحت این گفته را تایید می‌کند و امروز مدیران ما باید با تاسی به اولیای الهی گام بردارند و دنباله رو بزرگان و شهدا باشند و مشکلاتی که رفع آنها رسالت مسئولان است نباید ما را فریب دهد و بی‌تردید با حفظ وحدت در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به حرکت عزتمندانه خود ادامه خواهیم داد.

دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل گفت: مجمع در مرکز و شهرستان‌های استان از ظرفیت نیروی انسانی متعهد و انقلابی بسیار خوبی برخوردار است و مجمع در سطح استان با ورود به عرصه انتخابات به وظیفه خود در ترویج مشارکت سیاسی مردم به نحو احسن عمل کرد و تلاش‌های همه عزیزان و رزمندگان و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی عضو مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل در این راستا شایسته قدردانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha