۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85457314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رشت:

امنیت شغلی کارگران اولویت مسئولان باشد

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبر: 85457314
امنیت شغلی کارگران اولویت مسئولان باشد

رشت- ایرنا- امام جمعه رشت با توجه به در پیش بودن روز جهانی‌کار و کارگر بر تامین امنیت شغلی کارگران از سوی مسئولان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت اظهار کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم کارگران رکن اساسی را دارند و این در سایه همکاری،تعامل و تعاون مدیران محقق می شود.
وی با تاکید بر این موضوع که تبریک گفتن به کارگران به تنهایی پاسخگو نیست اظهار کرد: باید بصورت عملی و اقدامات شایسته، در راستای امنیت شغلی این قشر زحمتکش تلاش کرد و قدردان زحمات آنان شد.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت همچنین ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت روز پاسداشت مقام معلم و سالروز شهادت استاد مطهری، ایشان را یکی از عالمان برجسته تاریخ معاصر کشور عنوان کرد و افزود: هنوز مکتوبات و نوشته های علمی این اسلام شناس بزرگ منبعی برای دغدغه مندان درک اسلامی است که متاسفانه دشمن ایشان را از ما گرفت.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه، سفر رئیس جمهور به پاکستان را در راستای رفع التهابات ایجاد شده از سوی دشمن و همچنین توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد.
خطیب جمعه رشت همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به تظاهرات اخیر دانشجویان آمریکایی اشاره کرد و گفت: اکثر کشورها به پیوستن فلسطین در رده یکصدو نود و چهارمین کشور از اعضای سازمان ملل متحد رای دادند؛اما آمریکا آن را وتو کرد .
آیت الله فلاحتی افزود: در روزهای اخیر جوانان دانشگاه هایی مانند هاروارد و کلمبیا عملا چیزی خواستند که مقام معظم رهبری فرموده اند و ایشان فرمودند چون کشور متعلق به مسلمانان عرب فلسطینی تبار بوده باید انتخابات آزاد با نظارت همه کشورهای اسلامی ودنیا برگزار شود.
وی ادامه داد:اما دولت آمریکا نمی خواهد چنین شرایطی بوجود بیاید؛ لذا این مخالفت را انجام داد و در واقع تظاهرات اخیر در آمریکا استخوان دیگری در گلوی صهیونیسم است.
وی افزود: جوانان این دانشگاهها صریحا اعلام کردند ما معتقدیم باید مسئولیت اداره فلسطین با حماس باشد
نماینده ولی فقیه در گیلان وامام جمعه رشت همچنین از همه رسانه های کشور در راستای پوشش اخبار غزه از هفتم اکتبر تا سیلی سخت جمهوری اسلامی به صهیونیسم و همچنین مشاهده ریزپرنده هایشان در اصفهان و تبریز قدردانی کرد که با پوشش سریع و صحیح دشمن را خانه نشین کرد و اجازه تبلیغات سوء را از آنها گرفت.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha