۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85411890
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت نوشهر: مسوولان جلوی گرانی کالاها را بگیرند

نوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت نوشهر از مسوولان این شهرستان خواست تا جلوی گرانی ها و تفاوت قیمت کالاها در این منطقه گردشگری واقع در غرب مازندران را بگیرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود: گرانی و عدم ثبات قیمت کالا در این شهرستان مردم را اذیت می کند، چهار مغازه کنار هم کالاها را با چهار نوع قیمت متفاوت عرضه می کنند، چه کسی پاسخگوست؟ حاکمیت، مسوولان، نمایندگان مجلس، دولتمردان و قوه قضاییه باید جواب بدهند.

وی با اشاره به افزایش ورود گردشگران در تعطیلات عید نوروزی اظهارداشت: در هر حال گردشگران به این مناطق گردشگرپذیر می آیند مسوولان از هم اکنون باید مراقبت کنند، بازار را کنترل کنید و اگر کالاها گران است حداقل قیمت ها ثابت باشد.

وی خاطرنشان کرد : مردم باید اقدامات انجام شده مسوولان را سر سفره هایشان احساس کنند، کارهای خوبی در کشور انجام شده باید گفته شود اما نقص ها را هم باید گفت، یارانه خوب است اما نمی شود جامعه را با یارانه اداره کرد.

خطیب جمعه موقت نوشهر در بخش دیگری با تاکید برحفاظت از عرصه های منابع طبیعی یادآور شد: عرصه های منابع طبیعی را باید حفظ کنیم، در دهه های گذشته جنگل خواری و کوه خواری از جمله چالش های فراروی بوده است، کسانی آمدند عرصه های ۱۰ هکتاری را گرفتند شهرک و ویلا ساختند که با دغل کاری و پارتی بازی این اراضی را تصرف کردند و پول به جیب زدند.

وی بیان کرد : ۶۰ ویلای غیرمجاز در شهرکی در این منطقه ساخته شده آیا کسی از مسوولان آنها را ندیده است؟ این ویلاها یک شبه احداث نشده است، قبل از تخریب باید یقه آن مسوولانی را گرفت که ترک فعل کردند و نظارت نکردند.

وی گفت: به تازگی یکی از شهرکهای غیرمجاز در شهرستان نوشهر که مربوط به فرزندان یکی از بدهکاران اقتصادی کشور بوده بعد از بررسی نهادهای مربوط تخریب شده است.

آل حبیب اضافه کرد : منابع طبیعی باید دل بسوزاند، این عرصه های طبیعی مال من و شما نیست بلکه برای نسلهای آینده است بنابراین باید برای حفاظت از آن دقت بیشتری بشود.

وی به نامگذاری روزهای مساجد و بنیاد شهید و شهدا در هفته جاری اشاره کرد و افزود : باید مساجد را دریابیم چرا که این مراکز پایگاه های دینی است.

امام جمعه موقت نوشهر یادآور شد : شهدا روز نمی خواهند و شهدا لحظه به لحظه مال آنهاست.

وی از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha