فیلم / شهردار باقر شهر: رفع مشکلات شهری با مشارکت مردم میسر می شود

شهرری-ایرنا-شهردار باقرشهر با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در حل مشکلات شهری گفت : در رفع مشکلات مردم همراه شهرداری خواهند بود .

مرتضی همتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر باقرشهر اظهارداشت: باقرشهر در حوزه نفتی و غیر نفتی قرار دارد که با آلودگی های مختلف چون خاک و اب و هوا مواجه است.


وی در ادامه افزود: با وجود این رنج ها شاهد اجرا نشدن تعهدات ۲۰ساله شهرداری پایتخت و شهرک انرژی در خصوص باقر شهر هستیم و دنبال مطالبه ان خواهیم بود و همچنین مطالبات شهروندان بصورت کامل احصا شده است.


شهردار باقرشهر در ادامه بیان کرد: ظرفیت های بسیاری چون شهر سنگ که جز صنایع غیرآلاینده است می تواند نقشی در برند سازی تجاری این شهر در این هنر ثروت آفرین داشته باشد. مجتمع های فعالی چون تجریشی و خلیج فارس در این حوزه و همچنین تولید البسه تهران و کشور را در باقرشهر توسط زنان و مردان هنرمند این خطه شاهد هستیم که در نزدیکی متروی تهران می تواند نقش بسزایی در تولید ثروت و اشتغال را شاهد باشیم.


همتی در پایان خاطرنشان کرد: اقتصاد شهری مبحثی به اسم ثروت آفرینی در شهر پایدار دارد که این بخش را در مشارکت مردم در بخش اقتصادی این شهر شاهد هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha