رهاشدن فاضلاب بیمارستان به رودخانه بشار+فیلم

یاسوج-ایرنا-معاون پایش اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاضلاب بیمارستان امام سجاد(ع) به فاضلاب شهری وصل نیست اما پس از تصفیه آن در خود بیمارستان، پساب فاضلاب در پایین دست بیمارستان، وارد سه حلقه چاه جذب کننده در بالا دست رودخانه "بِشار" می شود.

"رحمت الله جهانشاهی" در گفت و گو با ایرنا ادامه داد: هم اکنون این چاه های فاضلاب بیمارستان بدلیل فرسودگی، تخریب و سرریز شدن روان آبی را تشکیل دادند که در بالادست رودخانه تجمیع می شود و در نهایت به پارک ساحلی و رودخانه بشار وارد می شوند.

وی تاکید کرد: این چاه ها مشرف به رودخانه هستند در صورت آلودگی برای آب های سطحی سلامتی ما را به خطر می اندازد از طرفی در یکی از مصوبات کارگروه پسماند مقرر گردید پس از احداث پل چهارم رودخانه"بِشار" خط انتقال تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان امام سجاد(ع) را پس از گذر از کنار تاج پل به فاضلاب شهری وصل کنند.

معاون پایش اداره کل محیط زیست تصریح کرد: شوربختانه این مصوبات کارگروه پسماند اجرایی نمی شوند چرا که چند سالی از تخریب و سرریز شدن چاه های فاضلاب بیمارستان می گذرد و تاج پل چهارم "بِشار" بیش از یکسال پیش تکمیل شد، به نظر می رسد اراده ای برای سامان دادن به این وضعیت وجود ندارد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha