۱۳۷ فقره آسانسور برای مجتمع های مسکن مهر خراسان‌شمالی تهیه شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: ۱۳۷ فقره آسانسور برای مجتمع های مسکن مهر استان از محل از اعتبارات داخلی وزارت راه و شهرسازی تهیه شد که به زودی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نصب آن را آغاز می کند.

سیدعلی میرکریمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال برای آسانسورهای این مجموعه اختصاص داده شده است و امید می رود بخشی از مشکل ساکنان این واحدهای مسکونی حل شود.

وی افزود: عمده مشکلی که سال هاست در مسکن های مهر خراسان شمالی وجود دارد بحث آسانسور و تکمیل محوطه های این ساختمان ها است که نیاز به تخصیص به موقع اعتبارات دارد.

۹۶۴ واحد مسکن مهر در دست ساخت

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بیش از سه هزار واحد مسکن مهر در استان وجود دارد که اکنون ۹۶۴ واحد از آن در دست ساخت و تکمیل است و مابقی یا تکمیل شدند یا در قالب نهضت ملی به مردم واگذار شده است.

وی با تاکید بر مشارکت مردم در تکمیل مسکن مهر ادامه داد: اگر افرادی که متقاضی تکمیل این واحدها هستند به بانک ها مراجعه نکنند و پیگیری های لازم را برای اقساطی شدن تسهیلات انجام ندهند این اداره کل نمی تواند برای آنان کاری انجام دهد.

میرکریمی تاکید کرد: تسریع در روند ساخت مسکن های مهر همکاری مردم و شرکت های تعاونی را می طلبد.

به گزارش ایرنا، آماری از شمار آسانسورهای مسکن مهر استان در دست نیست اما در گلستان شهر بجنورد به عنوان بزرگترین مجموعه مسکن مهر استان ۴۱۶ دستگاه آسانسور نصب شده است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha