۶۴ هزار تن آسفالت گرم در راه‌های خراسان رضوی مصرف شد

مشهد-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ۶۴ هزار تن آسفالت گرم از ابتدای امسال تاکنون در اجرای طرح‌های راهداری در بزرگراه‌ها و جاده‌های شریانی و اصلی استان مصرف شده است.

جعفر شهامت روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: در بازه زمانی یاد شده ۷۳ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت انجام شده که در مجموع با مصرف بیش از سه هزار تن قیر افزون بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در این حوزه هزینه شده است.

وی همچنین از اجرای بیش از ۵۸ کیلومتر عملیات قیرپاشی سطح جاده (اسکراب سیل) در راه‌های فرعی و روستایی خراسان رضوی در این مدت خبر داد و افزود: هزینه این عملیات افزون بر ۶۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: امید است امسال با تامین اعتبار و جذب قیر ، بتوانیم قسمت‌هایی از رویه راه‌های شریانی و اصلی استان که وضعیت آن در حالت خرابی شدید است را مرمت کنیم.

شهامت افزود: اجرای روکش آسفالت و لکه گیری رویه راه‌ها به ارتقای ایمنی راه‌ها، افزایش رضایت عمومی و تسهیل در تردد کمک می‌ کند.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha