سه هزار زائر از ساوه و زرندیه عازم مرقد مطهر امام راحل شدند

ساوه - ایرنا - سه هزار زائر از شهرستان‌های ساوه و زرندیه برای شرکت در آیین سی‌ و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عازم مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شدند.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه ساوه روز دوشنبه در آیین اعزام زائران ساوجی اظهار کرد: امسال از این شهرستان ۲ هزار نفر برای اعزام کاروانی ثبت نام کرده اند که در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس به مقصد خود راهی شدند.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی افزود: زائران علاوه بر شرکت در آیین ارتحال امام راحل در مسابقات فرهنگی تدارک دیده شده از سوی سپاه ناحیه ساوه نیز شرکت می کنند.

وی یاداور شد: اندیشه امام راحل با گذشت ۳۵ سال از ارتحال ملکوتی او همچنان نقشه راه کلان انقلاب و نظام اسلامی است که متناسب با شرایط و مقتضیات زمان با هدایت های رهبر معظم انقلاب تجلیات آشکار و پنهان خود را در صحنه تحولات و حوادث تاریخ ساز امروز که منجر به برهم خورن موازنه قدرت در جهان شده است، نشان می‌دهد.

سرهنگ مهدی افزود: آموزه‌ها و وصایای جاودان امام راحل در مسیر نیل به نقطه بازدارندگی در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی تداوم و آثار افتخارآمیز آن هر روز آرمان "ایران قوی" و "تمدن ساز" را فراتر از مرزهای ایران گسترده تر می کند.

یادآوری می شود که با حضور مسئولان زرندیه از جمله فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و سایر مدیران این شهرستان اتوبوس های حامل یک هزار نفر از شهروندان برای شرکت در آیین بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی راهی بارگاه امام راحل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha