امام خمینی (ره) ایران را از یوغ استکبار و استبداد نجات داد

گنبدکاووس- ایرنا- نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی با تسلیت سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب، علاوه بر نجات ملت ایران از استکبار و استبداد، کشورمان را در مسیر استقلال و آزادی قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدنجیب حسینی شامگاه سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، شهدای قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و شهدای خدمت باحضور استاندار گلستان در مصلی امیرالمومنین حضرت علی (ع) شهرستان کلاله افزود: «ایمان به راه و هدف و عزم و اراده بی نظیر» از ویژگی‌های متمایز امام راحل نسبت به دیگر رهبران جهان بود که با این ۲ ویژگی، قدرت پوشالی استکبار جهانی را درهم شکست.

وی، نقطه عطف شروع نهضت امام خمینی (ره) را قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ دانست و اضافه کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با انقلاب خود نه تنها در بین مردم ایران بیداری و امید ایجاد کرد بلکه در تمام دینا، موج بیداری را برای ملت ها به ارمغان آورد.

حسینی بیان کرد: میراث‌دار افکار و اندیشه‌های امام راحل هستیم که پس از ایشان، رهبر معظم انقلاب به درستی سکانداری این نهضت را برعهده گرفتند و کشور ما را از تمامی فتنه‌ها و توطئه‌ها دشمنان و استکبار جهانی نجات دادند.

امام خمینی (ره) ایران را از یوغ استکبار و استبداد نجات داد

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه، روحیه انقلابی و تعهد بی‌نظیر نسبت به آرمان‌های انقلاب و اندیشه‌های امام و رهبری را از مهمترین ویژگی‌های سیدالشهدای خدمت دانست و گفت: رئیس جمهور شهید در همه مسائل سیاسی، اقتصادی، امنیتی، بین‌المللی و اجتماعی یک تعهد عالی به انقلاب و رهبری داشت و در راه خدمت به مردم جان خود را نثار کرد.

وی افزود: همه مدیران و کارگزاران نظام و دولت نسبت به شهید رئیسی رسالت سنگینی برعهده دارند و نباید حتی یک لحظه از دوران مسوولیت خود را در خدمت به مردم به بطالت بگذرانند.

حسینی همچنین از استاندار گلستان و مدیران استانی خواست برخی پروژه‌های مهم منطقه شرق این استان از جمله «تکمیل سد چایلی مراوه‌تپه، آبرسانی به روستاهای بخش فراغی شهرستان کلاله، سرعت بخشیدن به تکمیل بیمارستان گالیکش و احداث شبکه‌های انتقال آب سد نرماب چهل چای مینودشت» که نقش مهمی در رونق و توسعه منطقه دارند را به سرانجام برسانند.

شهرستان کلاله با افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha