طرح‌های "یادگار ابراهیم" در محیط زیست خراسان‌رضوی به بهره برداری رسید

مشهد-ایرنا- طرح‌های محیط زیستی خراسان رضوی در قالب طرح "یادگار ابراهیم" روز شنبه در آیینی با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در مشهد به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: در این قالب، همزمان از ۱۲ ایستگاه کنترل و پایش گرد و غبار در استان با صرف ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری و رونمایی شد.

مهدی اله پور افزود: این ایستگاه‌ها در شهرستان‌های سرخس، نیشابور، خواف، سبزوار، گناباد، تربیت جام، کلات، درگز، صالح آباد، تایباد، رشتخوار و قوچان قرار دارد.

وی اضافه کرد: در این آیین همزمان از پنج مرکز تحقیقات و فضای محیط زیستی در شهرستانهای تربت جام، مه ولات، کوهسرخ، چناران و خلیل آباد بهره برداری شد.

طرحهای «یادگار ابراهیم» در حوزه محیط زیست خراسان‌رضوی به بهره برداری رسید

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از مراکز تحقیقات محیط زیستی شهرستان تربت جام ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، چناران ۳۳ میلیارد ریال، مه ولات ۳۲ میلیارد ریال، کوهسرخ ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و مرکز شهرستان خلیل آباد در بخش نخست ۲۸ میلیارد ریال بوده است.

اله پور افزود: همچنین در این آیین پایگاه محیط بانی خادم الرضا(ع)شهرستان چناران نیز در مساحت ۱۳۰ متر مربع از محل اعتبارات ملی با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha