۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
کد خبر: 85503397
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حادثه در شبکه توزیع برق باعث خاموشی کیش شد

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
کد خبر: 85503397
حادثه در شبکه توزیع برق باعث خاموشی کیش شد

کیش- ایرنا- مدیر روابط عمومی شرکت آب و برق کیش گفت: صبح امروز ۲ حادثه رخ داده در شبکه توزیع برق، سبب قطع برق برخی از نقاط در جزیره کیش شد.

مرتضی رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه حادثه اول مربوط به اختلال رخ داده در پست داخلی صدا و سیمای کیش بود که منجر به قطعی شد، اظهار کرد: تأسیسات صداوسیما در نبود هماهنگی با پرسنل شبکه توزیع برق شرکت آب و برق، در پست برق داخلی اقدام فنی اشتباهی مرتکب شدند که موجب بروز آتش سوزی در پست برق داخلی و در نتیجه آسیب به شبکه توزیع برق شد.

وی ادامه داد: عملکرد صحیح سیستم حفاظتی مانع از گستردگی خاموشی در شبکه شد، اما بخش‌هایی از بندرگاه و مناطق اطراف دچار خاموشی شدند؛ همچنین چند واحد آب شیرین‌کن نیز از مدار تولید خارج شد که با انجام مانور شبکه برق مناطق در کمتر از یک ساعت ایرادات رفع گردید.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و برق کیش همچنین از تاسیسات مجتمع‌های مسکونی، بازارها، ادارات و شرکت‌ها خواست تا قبل از انجام هرگونه عملیات بر روی پست‌های داخلی حتما هماهنگی‌های لازم به عمل آید.

وی همچنین در تشریح حادثه دوم بیان کرد: در حادثه دیگر در ساعت هفت صبح، یک دستگاه خودرو سواری به دلیل بی احتیاطی با تیر برق برخورد و باعث آسیب به شبکه توزیع برق هوایی شد.

رضایی اضافه کرد: در این حادثه نیز برق مناطقی از پدیده، شهرک کارگاهی و دیگر مناطق اطراف دقایقی قطع و پس از اتمام تعمیرات و رفع عیب، مجددا برقرار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha