۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85506972
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پسر آریل شارون: نتانیاهو قهرمان المپیک در رشته فرار از مسئولیت است

تهران- ایرنا- پسر «آریل شارون» نخست وزیر اسبق جنایتکار رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو قهرمان المپیک در رشته فرار از مسئولیت است که هیچ رقیبی ندارد و از پذیرفتن مسئولیت همه ناکامی ها فرار می کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت»، «گلعاد شارون» افزود: عملیات آزادسازی چهار اسیر اسرائیلی از اردوگاه «النصیرات» در نوار غزه پس از ۸ ماه جنگ، دستاوردی نیست که بتواند تصویر شکست اسرائیل در هفتم اکتبر۲۰۲۳(۱۵ مهرماه۱۴۰۲) را تغییر دهد.

وی با انتقاد از ماندن «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و اعضای شورای جنگ و فرماندهان نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در پست های خود، پس از شکست و ناکامی در جنگ علیه نوار غزه اظهار داشت: این افراد شایسته ماندن در پست های خود نیستند و آسیب های بیشتری به اسرائیل وارد می کنند.

شارون اضافه کرد: اگر در رقابت های المپیک، رشته ای با عنوان «فرار از مسئولیت» بود، دستگاه های نظامی و اطلاعاتی اسرائیل همه مدال های این رشته را درو می کردند.

وی گفت: «بزالل اسموتریچ» عضو شورای جنگ ادعا می کند که در این ناکامی ها مسئولیتی ندارد و این درحالی است که او یکی از مسئولان ناکامی و شکست های اقتصادی است.

پسر آریل شارون ادامه داد: نتانیاهو قهرمان المپیک در رشته فرار از مسئولیت است و از پذیرفتن مسئولیت همه ناکامی ها فرار می کند. مسئول شکست ننگین در مقابل حزب الله و بی دفاع رها کردن شمال، کیست؟ مسئول شکست های هشت ماهه اسرائیل کیست؟ چه کسی می گوید که در مقابل حزب الله و حماس بازدارندگی داریم؟ اصلا چه کسی از نتانیاهوی ضعیف و ترسو می ترسد؟

انتقاد پسر شارون در حالی است که پس از گذشت بیش از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نخست‌وزیر این رژیم برای حفظ حیات سیاسی خود، بر تداوم جنگ اصرار دارد.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha