۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85514407
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت نوشهر: مشارکت حداکثری در انتخابات انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

نوشهر- ایرنا - امام جمعه موقت نوشهر گفت : انتخابات تجلی حضور مردم بوده و همه آحاد ملت باید در رویداد سیاسی شرکت کرده چرا که مشارکت حداکثری نظام اسلامی را بیمه می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالغفار ال حبیب در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود : امروز همه باید در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم و این وظیفه شرعی و ملی را به نحو شایسته به انجام برسانیم.

وی اظهارداشت: مردم به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری رای بدهند که متعهد و با تقوا و ولایی و دارای سوابق اجرایی باشد تا بتواند با برنامه ریزی اصولی مشکلات جامعه را برطرف کند.

وی خاطرنشان کرد : رییس جمهور باید مرد میدان و عمل بوده و همه به این نکات مهم گفته شده در روز رای دادن توجه ویژه داشته باشند.

خطیب جمعه موقت نوشهر یادآور شد : نامزدهای ریاست جمهوری در گفت و گو با مردم و جلسات مناظره به صحبت هایی که می کنند دقت کنند و بدانند که مردم با گرانی در جامعه مواجه هستند، بازار و مسکن و بانک ها مشکل دارد که باید آنها را ساماندهی کند.

آل حبیب تصریح کرد : شهید جمهور دولت مردمی در راه خدمت به مردم جانش را فدا کرد و رییس جمهور منتخب باید در خدمات رسانی به ملت از ایشان الگو بگیرد.

وی بر لزوم هوشیاری بیشتر مردم در مقابل توطئه های دشمنان تاکید و اضافه کرد : اکنون انقلاب اسلامی دنیا را تسخیر کرده است اما دشمنان در هر حال در تلاش هستند تا این به آن ضربه بزنند و مردم باید بیش از پیش بیدار و با بصیرت باشند.

وی در بخش دیگری با تاکید بر این که همه باید جهاد تبیین را جدی بگیرند و فراموش نکنند ، گفت : اصل همه جهادها ، جهاد تبیین است و وقتی این مهم فراموش بشود دشمن در همه ارکان جامعه نفوذ می کند.

امام جمعه موقت نوشهر با انتقاد از انبوه تردد سگ های بلاصاحب در معابر شهری و بیرون شهری بر لزوم ساماندهی آن ها از سوی مسوولان امر تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha