۷۵۰ نفر عوامل اجرایی در قصرشیرین کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: ۷۵۰ نفر عوامل اجرایی، روند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را در این شهرستان بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد نجفی روز پنجشنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان قصرشیرین، افزود: با تمهیدات صورت گرفته ۳۹ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در این شهرستان برای جمع آوری آرای مردم در روز هشتم تیرماه تعیین شده است.

وی اظهار کرد: برابر قانون در انتخابات پیش رو اصل بر بی طرفی است و نمایندگان فرماندار حق حضور در ستادهای انتخاباتی و یا تبلیغ برای هیچ کاندیدایی را ندارند ولی بدون هرگونه جانبداری با دعوت مردم آن ها را به شرکت پرشور در پای صندوق های رای دعوت کنند.

فرماندار قصرشیرین گفت: سوابق نامزدهای انتخاباتی مشخص است و مردم می توانند با تحقیق در پیشینه افراد، فرد اصلح و آگاه را انتخاب کنند.

نجفی ادامه داد: شرایط و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات هشتم تیرماه فراهم و آموزش های لازم نیز به کاربران داده شده و تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم با حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای است.

وی با دعوت از همه اقشار مردم برای حضور در انتخابات بر اساس وظیفه شرعی، ملی و قانونی خود تاکید کرد این حضور باعث می شود تا بار دیگر دشمنان و بدخواهان نظام در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید و مایوس شوند.

به گزارش ایرنا، ۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha