فعال سیاسی : سرنوشت مردم تنها پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد

شیراز - ایرنا - فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیر حزب اعتماد ملی فارس گفت: ما به عنوان اصلاح طلب معتقدیم که سرنوشت مردم تنها پای صندوق رای رقم می‌خورد و هیچ روشی دیگری وجود ندارد.

نوذر امامی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: اگر مردم مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشته باشند، مشکلات کشور با نشاندن افرادی متخصص، شریف و پاکدست در مصدر امور ارکان مختلف نظام، حل خواهد شد.

وی افزود: از این طریق کشور به سوی رفاه و پیشرفت به پیش خواهد رفت و روشی غیر از انتخابات نه ممکن و نه مطلوب است.


امامی با بیان اینکه مشکلات موجود، برخی از مردم را مایوس کرده، گفت: این وضعیت می تواند بسته به مناظره پایانی نامزدها تغییر کند و اگر مسعود پزشکیان بتوانند حرف‌های مردم و خواسته‌های جوانان را به خوبی مطرح کند، تاثیر بالایی در افزایش مشارکت نیز خواهد داشت.

دبیر حزب اعتماد ملی فارس ادامه داد: اگر جریان اصلاحات بخواهد پیروز این انتخابات باشد و تعدادی بیشتری از مردم را برای مشارکت انتخاباتی قانع کند، پزشکیان باید در مناظره انتخاباتی حرف مردم و بویژه جوانان و دانشجویان را بزند.

وی افزود: نامزد اصلاح طلب باید از پرداختن به حاشیه پرهیز و مسائل اساسی مانند حفظ کرامت و عزت انسانی را در زمینه اقتصادی و دیگر ابعاد مطرح کند.

این فعال اصلاح طلب اظهار کرد: حکمرانی درست، بسیاری از مشکلات کشور را حل میکند و تنها راه انتخاب فرد شایسته از طریق صندوق‌های رای است.

فعال سیاسی : سرنوشت مردم تنها پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha