شورای روحانیت و افتای اهل سنت کرمانشاه مردم را به حضور گسترده در انتخابات فراخواند

کرمانشاه - ایرنا - ائمه جمعه و جماعات و شورای روحانیت و افتای اهل سنت شهر کرمانشاه امروز پنجشنبه در پیامی مردم را به حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پای صندوق‌های رای فراخواند.

در این پیام که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا مرکز کرمانشاه قرار گرفت؛ آمده است: انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود نقش تعیین کننده در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هر گونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن زیان بار خواهد بود.

همه باید بدانند انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است؛ حضور آحاد مردم در پای صندوق های رأی نشانه حضور ملت شریف ایران در صحنه های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات باعث افزایش قدرت ملی است و این پشتوانه امنیت ملی ما است.

بی شک مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: امید قطعی داریم که مردم شریف ایران با هوشمندی و انتخابی از سر روشن بینی نسبت به پیگیری مجدانه مطالبه تاریخی خود در اقامه کلمه حق و عدالت کوتاه نخواهند آمد و مسیر پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی را با جدیت پیش خواهند برد لذا از عموم مردم عزیز درخواست داریم که در انتخابات روز جمعه شرکت و یک بار دیگر حماسه و جلوه‌ای به یادماندنی را به نمایش گذارند.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرایند رای گیری انتخابات فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد که بخشی از این جمعیت علاوه بر شهر کرمانشاه در شمال غربی و غرب استان یعنی منطقه اورامانات (پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی) و شهرستان های سرپل ذهاب، دالاهو و قصرشیرین اهل سنت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha