مشارکت حداکثری در انتخابات هدف اصلی مسئولان نظام است

کرمان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو هدف اصلی و مهم همه جریان‌های داخلی، شخصیت‌های متنفذ و به صورت کلی مسئولان نظام است، گفت: هر نتیجه‌ای که در این انتخابات رقم بخورد پیروزی مردم را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در نشست شورای استان کرمان افزود: با انتخاب مردم باید فردی رییس جمهور این کشور شود که صلاحیت و قابلیت بالا داشته باشد تا در عرصه‌های مختلف کشور ماموریت‌های محوله را به بهترین شکل انجام دهد.

وی ادامه داد: از بین نامزدها تشخیص لایق‌ترین برعهده ردم است که با مطالعه، بینش و مشورت پای صندوق های رای حاضر می‌شوند و آنان هستند که قضاوت می‌کنند چه کسی اصلح است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه هر چه در انتخاب نامزد اصلح دقت بیشتری شود به همان نسبت در پیشرفت بیشتر کشور کمک شده است، تاکید کرد: هر چه رییس جمهور قوی‌تر، جهادی‌تر، با سابقه بیشتر و مسلط تری در انتخابات، انتخاب شود به همان میزان به انسجام ملی کشور کمک می ‌شود و این مهم علاوه بر اینکه تقویت کننده غرور ملی خواهد بود به عزت اسلامی نیز کمک می‌کند.

نهضت خدمت‌رسانی ادامه دارد

وی با اشاره به اینکه درباره انتخابات به سه محور باید توجه کرد، گفت: محور اول ساختار نظام جمهوری اسلامی است، ساختاری مطمئن، افتخار آمیز، قانون‌مند و با برنامه که شما شاهد آن هستید.

علیدادی سلیمانی ادامه داد: بعد از رییس جمهور شهید، با وجود دشمنی‌های دشمن، کشور در امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد و در کارها توقف به وجود نمی‌آید؛ در این راستا دولت خود را آماده می کند تا در موعد مقرر رییس جمهور را انتخاب کند.

وی افزود: در چند روز آینده رییس جمهور انتخاب می شود و دولت نهضت خدمت‌رسانی به مردم را ادامه می دهد که به لحاظ ساختاری آب از آب تکان نمی خورد.

امام جمعه کرمان گفت: همه تلاش ها بر این است که برادران و خواهران ایرانی هرچه بیشتر پای صندوق رای بیایند زیرا افزایش مشارکت مردم در هدف گذاری مسئولان نظام جمهوری اسلامی حرف اول را می زند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات تصمیم با مردم است خاطرنشان کرد: پای صندوق‌های رای سرنوشت انتخابات مشخص می‌شود اکنون از هر انسانی که بپرسیم چه کسی انتخاب می‌شود نمی‌تواند با قطعیت بگوید؛ این شرایط حاصل صداقت، اعتماد بالا به مسئولان نظام جمهوری اسلامی و انتخابات مومنانه است.

غدیر بزرگترین عید و جشن بعد از نبوت رسول خدا

علیدادی سلیمانی همچنین با اشاره به جایگاه غدیر و چرایی اهمیت این عید بزرگ تاریخ‌ساز گفت: این جایگاه به دلیل اهمیت بُعد هدایت این روز است زیرا غدیر امتداد رسالت، امامت و امتدا رسالت و نبوت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان نیز در این نشست افزود: در استان چندین هزار پروژه با اعتبار ۴۰ همت آماده بهره برداری است که قرار بود در سفر رییس جمهور شهید به استان افتتاح شوند.

علی بیگ‌زاده ادامه داد: فردا(دوشنبه) پروژه ورزشگاه آیت الله رییسی( ورزشگاه مس) در کرمان با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال اربعین شهدای خدمت با گرامیداشت شهید بهشتی همزمان برگزار می‌شود چون شهید رییسی به تعبیری همان شهید بهشتی ثانی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به ماده ۲۱ قانون برگزاری انتخابات، گفت: همه امکانات دولتی به جز دستگاه‌های کشیک باید در اختیار انتخابات قرار گیرد زیرا همه ما در مسأله انتخابات مسئول هستیم.

وی ضمن تعیین دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان معین‌های انتخابات در شهرستان‌های مختلف به منظور پشتیبانی فرمانداران در فرایند انتخابات، گفت: در فرایند انتخابات فرمانداران ما در میدان هستند و نباید آنان را تنها بگذاریم؛در این راستا باید همه امکانات را بسیج کنیم تا انتخاباتی پُرشور برگزار شود.

بیگ زاده با اشاره به اینکه ما مسأله‌ای مهمتر از انتخابات نداریم و همه در قبال آن مسئولیت داریم خاطرنشان کرد: در فرایند انتخابات همه ما در آماده‌باش کامل هستیم و تمام مرخصی‌ها و ماموریت‌های خارج از استان لغو خواهد شد.

وی اظهارداشت: همایش پیرغلامان نیز که قرار بود ۱۲ تا ۱۵ تیرماه برگزار شود با تاخیر در مرداد ماه برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha