گردهمایی زنان حامی پزشکیان در اراک برگزار شد

اراک - ایرنا - گردهمایی زنان حامی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر یکشنبه در اراک برگزار شد.

به گزارش ایرنا،«فاطمه مهاجرانی» تحلیل‌گر سیاسی و اجتماعی در این گردهمایی گفت: زنان و دختران تحصیل کرده باید فرصت اشتغال مناسب داشته باشند.

افزود: توجه به حقوق زنان با حرف محقق نمی‌شود بلکه باید در عمل با فراهم نمودن زمینه حضور این قشر در لایه‌های مختلف مدیریتی و اجتماعی خود را نشان دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: بدون روابط سیاسی درست و باز کردن دریچه ارتباط با دنیا نمی‌توان کشور را ساخت بلکه باید با ایجاد سیاست خارجی مناسب و استفاده از تجربیات دیگر کشورها، ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.

این تحلیل‌گر سیاسی بیان کرد: محمد جواد ظریف سودای وزارت ندارد و تنها دلسوز کشور است او با مجلس فعلی وزیر نخواهد شد، اما نکته‌ای در تاریخ درک کرده که لازم می‌داند امروز همه توان خود را برای بیان مطالبش بکار بگیرد، امروز با آمار دروغ نمی‌توان مردم را سرگرم کرد.

مهاجرانی عنوان کرد: تاریخ را مردم می‌سازند و امروز نیاز است همه پای صندوق رای حاضر شویم و باری دیگر برای کشور تاریخ سازی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha