افزون بر ۲۹ هزار نیکوکار از یتیمان خراسان شمالی حمایت می‌کنند

بجنورد-ایرنا- معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت:‌ ۲۹ هزار و ۳۴۶ نیکوکار از یتیمان استان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

محمد غریب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ از مجموع این خیران ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در سال گذشته به مجموع نیکوکاران افزوده شدند.

وی افزود: سه هزار و ۳۲۰ یتیم در طرح اکرام ایتام زیر پوشش این نهاد حمایتی و از حمایت ها مادی و معنوی حامیان برخوردار هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: در طرح محسنین نیز سه هزار و ۹۷ نفر از کودکان و نوجوانان نیازمند استان زیر پوشش این نهاد حمایتی و خیران هستند.

به گفته وی؛ سرانه کمک خیران به یتیمان طرح اکرام ایتام و طرح محسنین پنج میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.

غریب تصریح کرد: خیران مومن و نوعدوست این استان در سال گذشته در مجموع ۹۶۰ میلیارد ریال به کودکان و نوجوانان زیر پوشش این نهاد کمک کردند.

وی تصریح کرد: این نهاد به مناسبت دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عیدغدیر خیر برای حمایت از کودکان و نوجوانان جذب می کند که اکنون پایگاه هایی در سطح مساجد و مصلی های استان دایر است.

به گزارش ایرنا، خراسان شمالی با جمعیت بیش از یک میلیون نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha