حضور پرشور در انتخابات قدرت کشور را در بعد بین المللی ارتقاء می دهد

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه نه تنها از نظر داخلی بلکه در بعد بین المللی هم قدرت کشور را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز شنبه در همایش تبیین انتخابات و حضور پرشور در پای صندوق رای که در سپاه شهرستان آستارا برگزار شد، اظهارکرد: وقتی که آیت الله رئیسی و همراهانش به شهادت رسیدند ۶۸ کشور عزای عمومی اعلام کردند در حالی که زمانی دنیا در پی انزوای ایران اسلامی بود.

وی عنوان کرد: این عزت در مسیر ۴۴ ساله عمر انقلاب حاصل شد و ملت ما با انتخابات مردم سالاری دینی در این مسیر عزت ملی حرکت کردند مسیر رشدی که بازگشت ندارد.

وی در ادامه با اشاره به حال و هوای این روزهای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان افزود: این روزها مردم در مسیر انتخاب بعدی هستند تا مسیر پیشرفت کشور و نظام را ادامه دهند، راه پیشرفت بازگشت پذیر نیست.

فرماندار شهرستان مرزی آستارا ادامه داد:‌ مردم تجربه کردند ولی به عقب برنمی‌گردند، مردم برای این دوره به دنبال خلق فضای جدیدی هستند تا دانایی و توانایی با کارآمدی بالا برای آنها رقم بخورد.

شهاب زاده ادامه داد: برخی در این دوران شعار برگشت به گذشته می‌دهند، خطری که می تواند موجب انحراف در تصمیم مردم شود. شهید رئیسی عمر حضور در مسئولیت ریاست جمهوری کوتاه اما خود انسانی بزرگ بود، وزیر امورخارجه هم عمرحضورش در جهت دهی سیاست خارجی کوتاه اما آثارش این حضور بلندمدت است.

وی تصریح کرد: مردم خواستار تداوم راه شهید رئیسی هستند و ما مردم و مسئولان باید بتوانیم رسالت خود را به نیکی انجام بدهیم.

در ادامه همایش بصیرتی انتخابات فرمانده سپاه شهرستان آستارا اظهارکرد: شهید آیت الله رئیسی با شهادتش نشان داد اگر کسی در مسیر خدمت به مردم، با خدا و مردم صادق باشد خدواند او را عزت می بخشد.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: امروز هم در عرصه انتخابات وظیفه و تکلیف من و شماست تا حضوری پرشور داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان آستارا تصریح کرد: امروز دفاع از نظام اسلامی خواسته رهبر انقلاب اسلامی و همه کسانی است که دل در گرو جبهه حق دارند تا یک حضور حماسی دیگر درهشتم تیر خلق شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ اما جبهه دشمن به دنبال این است که انتخابات ریاست جمهوری پرشور برگزار نشود، جبهه حق دوست دارد حضور حداکثری در انتخابات شکل بگیرد و همه زیر بیرق نظام اسلامی قرار بگیرند، اما جبهه باطل نمی خواهد اتحاد، وحدت و حضور حماسی ملت ایران شکل بگیرد.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باعث تقویت، حفط و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی است در این راستا اگر بی تفاوت شدیم مثل کسانی هستیم که نماز و قرآن می‌خواندند، اما امام حسین (ع) را همراهی نکردند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha