رای اول وقت به عزت یک ملت

مراغه- ایرنا- وقتی مشارکت در انتخابات تکلیف شرعی و مصداق عمل صالح باشد، رای اول وقت هم به سان نماز اول وقت، نه تنها یک فریضه به شمار می‌رود، بلکه نویدبخش مشارکت حداکثری و تبلور عزت یک ملت محسوب می‌شود. 

به گزارش ایرنا این عزت از حضور در صحنه و انسجام ملی نشات می‌گیرد و علاوه بر قله، افق‌های دورتر را هم در دسترس ملت قرار می‌دهد.

ملتی که به فرموده رهبری در هر شهر و روستای دور و نزدیکی باید در پای صندوق رای حاضر شوند و یکی از همین شهرهای ایران عزیزمان «مراغه» و پادگانی است که ارتشیانش خود را فدایی ملت می‌دانند.

آنان ضمن حضور اول وقت در پای صندوق های رای، از ملت عزیز کشورمان برای مشارکت انتخاباتی بالا دعوت می‌کنند تا بار دیگر عزت این ملت در معرض دید جهانیان قرار گیرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه ساعت هشت روز هشتم تیرماه در حاشیه بازدید از صندوق‌های اخذ رای در پادگان امام رضا (ع) به خبرنگار ایرنا بیان کرد: مردم در این پادگان از این بابت که رای دادن از اوجب واجبات است، در پای صندوق رای حاضر هستند.

رای اول وقت به عزت یک ملت
ارتشیان پادگان امام رضا (ع) مراغه با حضور اول وقت در پای صندوق رای، مردم را برای مشارکت حداکثری دعوت کردند

حجت‌الاسلام بهروز جعفری افزود: دین مبین اسلام امر فرموده‌اند که در کارهای خیر سبقت بگیریم و هم‎‌اکنون شاهد هستیم که در پادگان امام رضا (ع) مراغه مومنان در کار خیرِ حضور در پای صندوق رای از یکدیگر سبقت گرفته‌اند.

فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه نیز بیان کرد: ارتشیان این پادگان با مشارکت حداکثری خودشان در انتخابات به تکلیف شرعی خودشان عمل می‌کنند.

امیر حاتم سیفی افزود: نیروهای مسلح و به ویژه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره پا در رکاب بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

وی با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، بیان کرد: با این رای مشروعیت و مقبولیت ایران عزیز را ارتقا می‌دهیم و آن را مهمترین عامل بازدارنده در جهت امنیت ملی و دفاع از کیان همیشه سرافزار می‌دانیم.

«باقر ستارنژاد» از ارتشیان حاضر در پای صندوق رای نیز ساعت ۸:۲۰ به خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به اهمیتی که این انتخاباات دارد، باید آحاد ملت با حضور در پای صندوق رای، وحدت و انسجام ملی خودشان را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایرنا به نقل از ستاد انتخابات آذربایجان شرقی سه‌ هزار و ۱۶۳ شعبه اخذ رای در چهار هزار و ۵۰۰ نقطه آذربایجان شرقی، آرای مردم استان را جمع آوری می‌کند که ۱۸۶ مورد از آنها در مراغه قرار دارد و در بقیه شعبه‌های اخذ رای هم چه بسا مردم برای حضور در پای صندوق رای از یکدیگر پیشی می‌گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha