استخدام نیروی زمینی ارتش در مراغه و هشترود

مراغه- ایرنا- دفتر عضویابی و گزینش گروه ۱۱ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور یک اطلاعیه از متقاضیان استخدام در شهرستان‌های مراغه و هشترود خواست تا در همایش ۲۶ مهرماه شرکت کنند.

به گزارش ایرنا در این اطلاعیه که یک نسخه از آن روز سه‌شنبه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت، آمده است: این همایش از ساعت هشت تا ۱۲ در مسجد «چهل‌پای پایین» مراغه برگزار می‌شود و متقاضیان استخدام در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند در آن شرکت کنند.

شرایط استخدام در این اطلاعیه و در ۲ بخش درجه‌داری و دانشگاه‌های افسری اعلام، و نوشته شده است: متقاضیان برای استخدام به صورت درجه‌داری باید مدرک تحصیلی دیپلم با معدل بالای ۱۳ داشته باشند و مدرک دیپلم تمام رشته‌های تحصیلی پذیرش می‌شود.

شرایط استخدام ارتش شامل دارا بودن مدرک دیپلم و شرط معدل است

متقاضیان استخدام از طریق دانشگاه‌های افسری هم بر اساس این اطلاعیه باید مدرک تحصیلی دیپلم در رشته‌های ریاضی و تجربی با معدل بالای ۱۴ و مدرک دیپلم رشته‌های انسانی و معارف اسلامی با معدل بالای ۱۶ داشته باشند.

همچنین حداقل سن برای استخدام از طریق دانشگاه‌های افسری ۱۷ و حداکثر سن ۲۳ تعیین شده است؛ ضمن توجه به اینکه مدت خدمت دوره ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌شود.

به گزارش ایرنا پادگان امام رضا (ع) با برخورداری از هزاران سرباز و کادر ارتشی، نقش موثری در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی مراغه داشته و همواره محرک توسعه و اشتغالزایی بوده است.

به گفته فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه حداقل نیمی از نیروهای این پادگان بومی هستند و بیشترین تعداد جذب نیروی کار شهرستان در این پادگان اتفاق می‌افتد.

همچنین حدود سه تا پنج هزار نفر از پیشکسوتان نیروهای مسلح نیز در مراغه سکونت دارند و آنان نیز به نوبه خود در توسعه فرهنگی و اجتماعی مراغه نقش موثر ایفا می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha