عضو تیم ملی سپک‌تاکرا: مشارکت حداکثری ضامن تشکیل دولت قوی است

مراغه- ایرنا- جوان‌ترین عضو تیم ملی سپک‌تاکرای جمهوری اسلامی ایران و قهرمان جهان گفت: مشارکت حداکثری ضامن تشکیل دولت قوی است و از همه جوانان و به ویژه ورزشکاران دعوت می‌کنم تا فردا، پانزدهم تیرماه به صورت پرشور در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

«ساسان ملک‌نژاد» عصر روز پنج‌شنبه و در حاشیه تمرین در سالن حجاب مراغه به خبرنگار ایرنا بیان کرد: حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری به پشتوانه دولت آینده برای رفع مشکلات کشور تبدیل می‌شود.

به گفته وی برخی از جوانانی که در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری نیز به هر دلیلی شرکت نکرده بودند، فردا در پای صندوق رای حاضر می‌شوند و به امید خدا مشارکت انتخاباتی پانزدهم تیرماه بیشتر از دور نخست خواهد بود.

وی افزود: راه حل مشکلات نیز مشارکت انتخاباتی و دخالت در سرنوشت کشورمان است و نسل جوان جامعه باید با حضور خود در پای صندوق‌های رای، از حق دخالت خودشان در مدیریت کشور دفاع کنند.

به گزارش ایرنا «ساسان ملک‌نژاد» متولد هفتم مرداد ۱۳۸۲ در شهرک ولی عصر(عج) مراغه است و فعالیت در رشته ورزشی سپک‌تاکرا را در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد.

«ساسان» دارای مدرک کاردانی تربیت بدنی بوده و از سال ۱۴۰۰ شمسی به عضویت تیم ملی جمهوری اسلامی درآمد؛ ورزشکاری که اکنون خدمت سربازی خود را پشت سر می‌گذارد و در زادگاهش تمرین می‌کند.

مدال برنز زیر ۲۱ سال جهان، مدال طلای جام جهانی کوالالامپور، مقام دوم تیمی در مسابقات قهرمانی جهان در تایلند و مدال نقره مسابقات جهانی کره جنوبی در سبد افتخارات این ورزشکار به چشم می‌خورد.

عضو تیم ملی سپک‌تاکرا: مشارکت حداکثری ضامن تشکیل دولت قوی است
«ساسان ملک‌نژاد» جوان‌ترین عضو تیم ملی سپک‌تاکرای جمهوری اسلامی است و از جوانان برای مشارکت انتخاباتی دعوت می‌کند

به گزارش ایرنا آذربایجان‌شرقی و شهرستان مراغه از قطب‌های ورزشی سپک‌تاکرای کشور بوده و بازیکنان بسیاری را در رده‌های مختلف سنی و در ۲ بخش بانوان و آقایان به تیم‌های ملی کشورمان معرفی کرده است.

سپک‌تاکرا یا والیبال با پا

سپک‌تاکرا یا والیبال با پا از پرطرفدارترین ورزش‌های منطقه جنوب‌شرقی آسیاست که بیش از ۴۲ کشور عضو فدراسیون بین‌المللی آن هستند؛ شکل و ابعاد زمین در این بازی و همچنین ارتفاع تور آن کاملاً شبیه به زمین بدمینتون است و در بازی سپک‌تاکرا هر تیم سه بازیکن دارد که در دو طرف تور قرار می‌گیرند.

در این بازی، بازیکن‌ها می‌توانند از یک‌بار تا سه‌بار به توپ ضربه بزنند و تلاش خود را برای آن که توپ بر روی زمین نیافتد، به کار بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha