بوشهری‌ها در صحنه‌های مختلف مایه اقتدار بین المللی نظام هستند

بوشهر-ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر گفت: مردم این استان با تاریخ باشکوه و بصیرت خود همیشه در صحنه‌های سرنوشت‌ساز حضور داشته‌ و با تصمیم‌های درست در صحنه‌های ملی و بین المللی مایه اقتدار و قدرت دینی ایران اسلامی شده اند.

« آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت رهبران دینی و با حضور مردم و برای مردم ایجاد شده، به همین دلیل مولفه اصلی قدرت نظام اسلامی به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: اساس و راهبرد اصلی نظام اسلامی مردم سالاری دینی بوده که مهم‌ترین تجلی آن حضور در انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: بدون تردید هر چه مردم بیشتر در این عرصه‌ها شرکت کنند، مولفه قدرت ملی و بین‌المللی ایران اسلامی افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید

مشارکت پرشور در انتخابات خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان علیه نظام است

آغاز فرایند رای‌گیری در ۷۹۰ شعبه استان بوشهر

گام بلند هنرمندان ساحل‌نشین برای گره‌زدن گرمای بوشهر به انتخابات ریاست جمهوری

وی افزود: در هندسه نظام اسلامی مردم‌پایگی و مردم سالاری وجود دارد و بر همین اساس هر چه حضور مردم پررنگ باشد بر مولفه قدرت کشور اضافه می‌شود و خود مردم در این ساختارسازی نقش اساسی پیدا می‌کنند.

صفایی بوشهری همچنین از مردم خواست که حضوری حماسی در صحنه انتخابات داشته باشند تا مایه اقتدار ملی و بین‌المللی نظام شوند.

وی تاکید کرد: پیروز اصلی این انتخابات، مردم، انقلاب و ایران است و بدون تردید دشمنان و بویژه کشورهای استعمارگر شکست خورده این صحنه خواهند بود.

صفایی بوشهری بیان کرد: حضور مردم گذاشتن خشت ساختمان بلند نظام اسلامی بوده و شرکت نکردن به کاهش ارتفاع این قدرت منجر می‌شود.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح در ۷۹۰ شعبه ثابت و سیار در استان بوشهر آغاز شده است.

از این تعداد، ۵۶۵ شعبه ثابت و ۲۲۵ شعبه سیار بوده و ۴۷۱ شعبه شهری و ۳۱۹ شعبه روستایی می‌باشند.

مسئولان استان بوشهر اعلام می کنند تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز برای انتخاباتی باشکوه فراهم شده و ۲۷ هیات اجرایی برای این دوره از انتخابات در استان بوشهر تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha