امام جمعه گنبدکاووس: انتخابات مایه عزت و قوام ایران است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس بااشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب که روز انتخابات را روز نشاط و شادابی دانستند، گفت: برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری مایه آبرو، عزت و قوام نظام جمهوری اسلامی و تیری به قلب دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گنبدکاووس افرود: مردم آگاه و بصیر ایران باحضور پرشور در انتخابات امروز و رای به نامزد اصلح، پیروز این آزمون مهم خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد: نتیجه انتخاب امروز ملت ایران، رئیس جمهوری همانند شهید آیت الله رئیسی باشد که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب عمل کند.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: ملت فهیم ایران باید بهترین و مفیدترین فرد را برای خدمت رسانی به مردم انتخاب کنند.

وی ادامه داد: انتخاب درست مردم ایران، اثرات مثبتی در منطقه و جهان خواهد داشت و در سایه آن، نظام جمهوری اسلامی با اقتدار در عرصه‌های بین المللی حاضر خواهد شد.

امام جمعه گنبدکاووس: انتخابات مایه عزت و قوام ایران است

امام جمعه گنبدکاووس با گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و بیان برخی ویژگی‌های دولت سیزدهم از جمله مردمی بودن، خدمت صادقانه و حل مسائل و مشکلات با نگاه انقلابی، ابراز امیدواری کرد، دولت منتخب آینده، محور و گفتمان دولت آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

حجت الاسلام ترابی همچنین با اشاره به سبک زندگی اسلامی، برلزوم تبیین بیشتر شاخص‌های این نوع زندگی و روابط بین اعضای خانواده، دوستان و آشنایان و نیز حضور در جامعه از سوی دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: خانواده مهمترین رکن جامعه است که برای جلوگیری از آسیب به این نهاد مقدس، باید مورد توجه دولت آینده قرار گیرد.

گنبدکاووس افرون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha