نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان از حضور مردم در انتخابات قدردانی کردند/ دعوت به دور دوم

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان در پیام مشترکی علاوه بر قدردانی از حضور مردم در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری، از آنان برای حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات در پانزدهم تیر ۱۴۰۳ دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، در پیام روز شنبه حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان آمده است: اینک و با پایان دور نخست انتخابات ریاست‌ جمهوری وظیفه خود دانسته از یکایک مردم عزیز، غیور و متدین استان سمنان که با انگیزه‌ای الهی و اراده‌ای مستحکم در صحنه مهم انتخابات حضور یافتند صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

این پیام می‌افزاید: همچنین از کلیه مسوولان، مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در بخش‌های مختلف، رسانه‌ها و خبرنگاران محترم به ویژه مدیران و کارکنان رسانه ملی و نیز روسا و اعضای ستادهای انتخاباتی نامزدهای محترم و هواداران آنها که زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در این رویداد را فراهم کردند، قدردانی نموده و برای آنان موفقیت و سربلندی ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) را آرزو داریم.

«امید آن داریم مردم شریف استان سمنان، این عبادت خالصانه خود را با حضوری دیگر در دور دوم و نهایی انتخابات ریاست جمهوری در جمعه آینده، پانزدهم تیرماه تکمیل نمایند و خداوند متعال دل‌های آحاد ملت ایران را به حرکت در مسیر سرافرازی و اعتلای میهن اسلامی رهنمون فرماید.»

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان اضافه کردند: در پایان یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه شهید آیت‌الله رئیسی را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال، تداوم خدمت به ملت سرافراز ایران و علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و همراهان ایشان را مسألت می‌نماییم.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار شد و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی با کسب بیشترین آرا به دور دوم راه یافتند. محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی نیز در ره‌های سوم و چهارم کسب آرا قرار گرفتند.

۲۶۲ هزار و ۲۶۰ نفر معادل با ۴۹.۱۱ درصد از افراد واجد شرایط رای دادن استان سمنان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند.

از ۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر واجد شرایط رای دادن در استان سمنان ۲۳ هزار و ۵۸۷ نفر رای‌اولی بودند.

۱۳۹ هزار و ۹۵۸ نفر در سمنان، ۱۷۲ هزار نفر در شاهرود، ۷۴ هزار و ۸۰۰ نفر در دامغان، ۵۵ هزار و ۹۰۰ نفر در گرمسار، ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر در آرادان، ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر در سرخه، ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر در مهدیشهر و ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر در میامی واجد شرایط رای دادن بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha